April 21, 2018

My spring outfit - boho green dress

Długo czekaliśmy na tą pogodę, ale trzeba przyznać że od kilku tygodni wiosna zawitała do nas na dobre. Podczas mojego pobytu w Polsce starałam się wykorzystywać ten czas jak najlepiej, dużo czasu spędzałam w Opolu. W dzisiejszym poście pokażę Wam moją nową zieloną sukienkę w stylu boho ze sklepu Bonprix. Dodałam do tego mój ulubiony, zamszowy kapelusz, bawełnianą, zieloną kurtkę i czarne trampki. Jak się podoba moja stylizacja?


Jestem bardzo zadowolona z jakości sukienki, wykonana jest z dobrego materiału, podejrzewam że to bawełna, przez co idealnie sprawdza się też na cieplejsze dni. Wzór od razu wpadł mi w oko! Na sobie mam rozmiar 36, uważam że leży idealnie a rozmiarówka jest uniwersalna. Wiązanie pod szyją  i rękawy-dzwonki dodają jej uroku.










Sukienka - Bonprix
Buty - Levis
Kapelusz - Roxy
Kurtka - Pimkie

(przypominam że z kodem SAROWLY macie 15% taniej wszystkie zegarki z oficjalnej strony DW, do końca kwietnia)

Jak spędzacie te ciepłe wiosenne dni?
Aktualnie jestem we Francji i zamierzam troszkę podróżować po Owernii :)
Share:

12 comments

  1. Śliczna sukienka. Zdjęcia są genialne!

    ReplyDelete
  2. To nie moje kolory i fason, ale z kurtką i trampkami wygląda bardzo fajnie i wygodnie :)
    malinowynotes, zapraszam

    ReplyDelete
  3. Genialny outfit <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    ReplyDelete
  4. Śliczna sukienka i wspaniałe zdjęcia! Przepięknie wyglądasz!:)

    ReplyDelete
  5. Sukienka bardzo ładna :) świetne zdjęcia :) udanych podróży po Owernii :)

    ReplyDelete
  6. Pięknie wyglądasz ! A rynek prawie pusty to chyba była idealna chwila na zdjęcia bez tłumów ludzi :D

    ReplyDelete
  7. Prześliczna sukienka, a kapelusze uwielbiam pozdrawiam Adriana Style

    ReplyDelete
  8. Fajniutka stylizacja 😏
    http://mrsmysterious00.blogspot.com

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig