August 9, 2018

Opolska Wenecja & stylizacja z NA-KD

W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was kilka zdjęć z Opolskiej Wenecji wraz z moim letnim outfitem ze sklepu NA-KD. Moja stylizacja idealnie sprawdzi się w letnie, upalne dni spędzone na mieście i nie tylko. Uwielbiam Opole szczególnie latem, jest tutaj wiele rzeczy do robienia. Jednym z moich ulubionych miejsc jest właśnie Opolska Wenecja, inaczej nazywana Młynówką. Kolorowe kamieniczki górujące nad rzeką Odrą, podświetlają się po zachodzie słońca, tworząc magiczny i niezapomniany widoczek. Jeśli będziecie w Opolu, koniecznie musicie się tutaj wybrać. Zapraszam do oglądania zdjęć!




Jeśli chodzi o mój outfit, mam na sobie białe,wygodne szorty Levis model 510 od NA-KD  oraz okulary przeciwsłoneczne również ze sklepu NA-KD. Białe szorty to mój must-have każdego lata, pasują do wszystkiego i pięknie wyglądają z opalonymi nogami.

Już teraz mam dla Was kod rabatowy na -20% na cały asortyment ze sklepu NA-KD:

SAROWLY20




Jak mija Wam lato i gdzie je spędzacie?
Zapraszam Was na mojego instagrama, to teraz tam głównie się udzielam i wstawiam dużo zdjęć.

Share:

14 comments

  1. Piękne zdjęcia i sama stylizacja prezentuje się wakacyjnie. W Opolu jeszcze nie byłam, ale teraz mam chyba nieco większe możliwości jeśli chodzi o odwiedzenie tego miasta, a po Twoich zdjęciach to w ogóle jestem nastawiona pozytywnie!
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  2. Cudowne kadry! Mi fajnie mija lato, oprócz tego, że upały mnie wykańczają.

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia i pieknie wygladasz <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jejku, jak tam ładnie! :) Muszę się kiedyś wybrać do Opola, bo takich widoków tak niedaleko nie można przegapić! Stylizacja bardzo ładna. Do twarzy Ci w tym kapeluszu.

    ReplyDelete
  5. Przepiękne widoki ! <3

    https://natkaopowiada.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jestem przeogromną fanką Twoich zdjęć! Potrafisz w tak piękny sposób przedstawić każde miejsce, że ahh <3 I do tego ta spójność kolorystyczna. No uwielbiam <3

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Gdybyś szukała butów na wakacje to polecam ofertę tego sklepu https://butymodne.pl/domowe-meskie-c15587.html. Znajdziesz tam szeroki wybór butów zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Buty są modne i wygodne a ceny nie odstraszają.

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig