October 28, 2017

Autumn inspirations from Poland

Od miesiąc jestem już w Polsce, i mogę teraz już śmiało stwierdzić, że tęskniłam za naszym krajem. Uwielbiam jesień, a polska jesień jest po prostu przepiękna! Kolorowe drzewa, ładne zachody słońca i  piękna przyroda – same dobre rzeczy. W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was mix zdjęć z października, takich jakby jesiennych inspiracji. Na samym końcu postu pokażę Wam kilka moich nowych rzeczy, które mają mi pomóc na poradzenie sobie z tą gorszą stroną jesieni czyli chłodnymi wieczorami, deszczem i pluchą. Wydaje mi się, że listopad już nie będzie taki ładny jak październik, dlatego miłego oglądania i powróćmy raz jeszcze myślami do tych słonecznych dni!

I've been back in Poland since one month, and I can easily say that I missed my country so much! I like autumn, and polish autumn is really beautiful! Just look at these pictures. Colorful trees, great sunsets and beautiful nature – all good stuff. In today's post, I will show you my October photo mix with autumn inspirations. In the end, I add some pics of my new purchases which will help me to survive the dark side of autumn, I mean cold nights, rain and wet weather. I guess, that the weather in November (in Poland) won't be so good like it was in October, so just #takemeback to these sunny days and let's remind this good time! Enjoy guys!



Florence in my garden
Blouse {here}, cardigan {here}

Me and my cat Maliś




Cactus greenhouse in the Botanic Garden in Wrocław, Poland



Botanic Garden, Wrocław Poland


The view of Ostrów Tumski, Wrocław Poland

The National Museum, Wrocław Poland

Light blue off shoulder top {here}



Nice brush set, available {here}

My new body lotion and fragrance mist from Victoria's Secret

My pumpkin stuff, bags filled with Ghirardelli chocolates and hand soap


Unicorn bag {here}


Co mam na sobie?
What am I wearing?

Open Front Jacquard Long Cardigan - blue and white
Off the shoulder Laser Cut Top - royal
Light Blue Cold Sholder Sleeve Blouse
Hand Sweater Chains Gold Necklace
Tassels Weaving Striped Shoulder Basket Bag

Moje nowości
My new purchases

Dazzling Multifunction Mermaid Shape Brush Set
Unicorn Print Backpack

Some items can be sold out, but I'm pretty sure that you will find something similar that will suit you well! Please click on these links above, I will be really grateful!

Little photo college from my last shooting with Daria
Drogie koleżanki i koledzy, przepraszam za moją "małą" nieobecność ostatnimi tygodniami, postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości na waszych blogach! Bardzo tęskniłam za blogowaniem, od listopada mam zamiar dodawać regularne posty. Zapraszam także do obserwowania mnie także na Instagramie i Facebooku. Uzupełniłam także zaległości na moim fotograficznym Tumblerze. Miłego weekendu!

Lubicie polską jesień? Jak macie zamiar ją spędzić i co planujecie robić?
How do you like polish autumn? What are your plans for next few autumn months?
Share:

38 comments

  1. Pięknie naszą jesień ukazałaś :)

    ReplyDelete
  2. jestem zachwycona Twoimi zdjęciami :) są przecudowne :) jesień naprawdę ma swoje uroki :)

    ReplyDelete
  3. Jesień jest piękna o ile nie pada i możemy na spokojnie obserwować wszystkie kolory. :) Uwielbiam twoje zdjęcia i taką jesień jak na nich!

    ReplyDelete
  4. Piękna jesień <3 właśnie za taka pogodą tęsknię. Tutaj w Hiszpanii nadal zielono i słonecznie. Do jesieni nadal daleko, więc miło popatrzeć na te zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  5. Złota polska jesień jest piękna,jak nie pada i nie wieje,a niestety na Mazurach tak cudnie nie jest! Raczej szaro,mokro i ponuro, dlatego z przyjemnością oglądam twoje zdjęcia. Świetne są! Pozdrawiam (:

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia i znajome widoki, mam na myśli Wrocław :)

    ReplyDelete
  7. Great ppst, dear. <3
    Maybe follow for follow?
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  8. Rewelacyjne zdjęcia, no i mój piękny Wrocław :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  9. Ale przepiekna sesja <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Szkoda, że ja takiej jesieni nie widziałam. Na zdjęciach wygląda tak pięknie i kolorowo, że aż się jej chce. Chociaż jeszcze tydzień temu... ahhh teraz można tylko pomarzyć o takiej pogodzie. Zdjęcia cudowne! <3

    Pozdrawiam, Olivia :*
    https://www.dalilahome.com/

    ReplyDelete
  11. Te zdjęcia są tak piękne, klimatyczne! Nie mogę się napatrzeć!

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jesień jest wspaniała nawet wtedy gdy pada deszcz.
    Te zdjęcie z kotem jest wspaniałe!
    http://www.fashionbyfeather.com/

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia, faktycznie trochę cię nie było, Ale fajnie że wróciłaś. Co do jesieni a nawet zimy to najchętniej bym to przesłpała do wiosny :P

    ReplyDelete
  14. Jakie piękne, jesienne zdjęcia, od razu nastrój się poprawia:)
    p.s. poklikane wszystko:)

    ReplyDelete
  15. Wow zdjęcia są przepiękne :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    ReplyDelete
  16. Wow, cudowne zdjęcia :3, poklikane.

    ReplyDelete
  17. Przepieknie uchwycilas uroki jesieni :)

    ReplyDelete
  18. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ReplyDelete
  19. Szkoda, że polska złota jesień zawsze trwa tak krótko :( Świetne zdjęcia, idealnie oddany jesienny klimat :) pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  20. Wow, piękne zdjęcia... Takie klimatyczne! :)

    ReplyDelete
  21. Też uwielbiam naszą piękną polską złotą jesień :) U Ciebie jak zawsze kolorowo! Taki widok bardzo cieszy oczy i umila pochmurne dni. Żałuję, że w tym roku zrobiłam tak mało jesiennych zdjęć. Już raczej tego nie nadrobię, bo pogoda znacznie się pogorszyła.
    Zdjęcia z Florcią są prześliczne. Wspaniała modelka z niej i świetna pani fotograf ;)

    ReplyDelete
  22. Jejku Kochana !!! Twoje zdjęcia zawsze są takie niesmowite ! Te z Koniem widziałam na Insagramie i po prostu oszałam z zachwytu. Jesteś niesamowita i masz ogromny taent, nie wiem jak Ty to robisz :) Mi nie wychodzi :P hahah :) Poklikałam oczywiscie :* p.s. czaje sie na tego baga z unicornem <3

    ReplyDelete
  23. Amazing pictures I love it all!

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal

    ReplyDelete
  24. Polska złota jesień była u mnie może tylko tydzień a teraz cały czas pada ;( Piękny post ;*

    ReplyDelete
  25. Cudowne są te zdjęcia, bardzo inspirujące :)) Śliczna z Ciebie dziewczyna!
    Obserwuje <3
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, życzę miłego dnia i pozdrawiam cieplutko ♥

    Zapraszam także do siebie
    https://recenzjella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ale śliczne zdjęcia! U mnie niestety cały czas brakuje słońca :(

    ReplyDelete
  27. Piękne zdjęcia z klimatem, bardzo miło się ogląda :)

    ReplyDelete
  28. Ależ piękne, klimatyczne zdjęcia!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. Taka pogodna, złota jesień daje więcej energii niż nie jedna wiosna! Pogoda też super, nie za gorąco, nie za zimno. Świetne zdjęcia! ♥

    ReplyDelete
  31. Coś wspaniałego! Ten klimat, te kolory. Gratuluję, bo zdjęcia są fantastyczne! ;)

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig