February 14, 2018

Valentine's Day pastel outfit

Witajcie! Obchodzicie Walentynki? Szczerze to ja nie, ale dzisiaj mam zamiar pokazać wam moją pastelową stylizację prosto z Francji, z kurtką z ZAFUL i kilkoma innymi rzeczami. W sumie to była dobra okazja, żeby założyć coś różowego i wesołego! Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem, kilka osób napisało, że z niecierpliwością czeka na moją relację z Francji. Także jestem zmotywowana i mam zamiar regularnie publikować posty, aby dostarczać wam jak najświeższych informacji z Owernii. Pamiętajcie, że posty najczęściej publikuję na instagramie, gorąco zachęcam do obserwacji.




No to zacznijmy od kurtki. Zamówiłam ją całkowicie przez przypadek! Po prostu zapomniałam wziąć z Polski cieplejszą kurtkę, więc postanowiłam, że zamówię na ZAFULU. Rozmiar mojej zamówionej kurtki to XL (normalnie noszę 36/38), ale wiecie jak to jest z chińską rozmiarówką. Także jeśli kiedyś będziecie chcieli zamówić taką kurteczkę, to obowiązkowo plus dwa rozmiary w górę, żeby się nie zawieźć.



Pod kurtką mam na sobie krótką, szarą bluzę (rozmiar L). Rozmiar jest idealny, a dodatkowo jest mega przyjemna w dotyku. Na pewno ma w sobie bawełnę, a nie jakiś poliester.

Miętową czapeczkę kupiłam w skate shopie w San Francisco.








Kurtka - ZAFUL 
Bluza - ZAFUL
Czapka - Empyre
Torebka - Tommy Hilfiger
Buty - NIKE
Zegarek - ZAFUL

Nie zapomnijcie skorzystać z walentynkowej promocji na ZAFUL, możecie użyć kodu rabatowego LauraZF przy składaniu zamówienia

zaful

Czy obchodziliście Walentynki czy jest to dla was tylko komercyjne święto?
Miłego weekendu!
Share:

23 comments

  1. Bardzo fajnie ta kurteczka wygląda :*

    ReplyDelete
  2. kurteczka śliczna. lubię połączenie różu z szarością;)
    pozdrawiam!

    Zapraszamy na naszego bloga

    ReplyDelete
  3. fajna ta kurtka! I faktycznie idealnie wpisuje się w walentynkowy klimat! <3

    ReplyDelete
  4. Świetna ta kurtka! ;)
    Ja Walentynek nie obchodzę, jakoś nie czuję w ten dzień romantyzmu ;D

    ReplyDelete
  5. Fajna kurtka. A co do walentynek to ja je lubię:) nie oczekuje czegoś wyjątkowego, ale fajnie, gdy ktoś pamięta.

    ReplyDelete
  6. Wspaniała stylizacja. Kurtka wpada w oko ;)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia, a kurtka i bluza super! Ślicznie Ci w różu!:)

    ReplyDelete
  8. My obchodziliśmy dzień później :D Kurtka bardzo fajna. Ja ostatnio dostałam swoje pierwsze zamówienie i sukienkę zamówiłam w rozmiarze M, który noszę, ale mogłam spokojnie wziąć S, bo jest ciut luźna. chociaż z drugiej strony bedzie pasowała na więcej modelek :) poklikałam w linki i spodobał mi się też zegarek :) Prostota u mnie wygrywa :)
    Pozdrawiam !
    // ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  9. Ale piękne miejsce na zdjęcia :) Jakos tak jasno, wiosennie :D

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    ReplyDelete
  10. Kurtka jest śliczna, bardzo lubię takie stylizacje.
    Obserwuje i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. Mam podobny zegarek :) Świetna jest ta kurtka :)

    Kiudlis.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. You look very nice dear. I love the color. I am following your blog. Maybe you wouldlike to follow back ? 😊
    www.deriasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. PasteLOVE <3
    świetna kurtka, sama dumnie bym ją nosiła, bo uwielbiam takie radosne kolorki <3
    masz rację, z tymi ich rozmiarami to bywa różnie, niestety kilka razy przejechałam się na nich :/

    piękna zdjęcia, widzę już jakieś kwiatuszki na drzewach- wiosna nadchodzi aaaaaa <3

    ReplyDelete
  14. Mam taką samą kurtkę tylko zieloną, powiem szczerze, że na różowa też mi się podoba :D

    ReplyDelete
  15. Kurcze, skoro ta kurtka to XL, to jak wyglądałby rozmiar S :D Niestety sama przejechałam się na tym, że zamawiałam bluzy w małych rozmiarach i okazały się być na mnie za małe, a rękawy za krótkie. Dlatego lepiej wybrać coś większego, niż za małego. Ciekawy krój i bardzo ładny kolor ma ta kurtka.

    Ja po raz pierwszy miałam okazję świętować z moim chłopakiem Walentynki, ale nie było to nic wielkiego. Miły wieczór, dobre jedzenie i owoce w czekoladzie ;)

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam pastelowy róż, czy jestem spóźniona skoro piszę komentarz teraz? Odpowiem - obchodzę walentynki, bo czemu nie mieć kolejnej okazji, by zrobić coś specjalnego :)

    ReplyDelete
  17. Jakim aparatem robisz te fotki? Są naprawde swietne - chodzi mi glównie o balans kolorów, naturalne zmiękczenia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam Lumixa G 80, a przerabiam w Lightroomie ;)

      Delete

Blogger Template Created by pipdig