January 14, 2018

Memories from California

Uwielbiam wywoływać zdjęcia z moich podróży. Pomagają mi przechowywać wspomnienia. Nie muszą byc to zwykłe odbitki, mogą byc one w formie książki lub zeszytu (żeby łatwiej się przeglądało). W dzisiejszym poście pokażę wam podróżniczy fotozeszyt ze zdjęciami z USA, który otrzymałam od firmy Saal Digital. To już trzeci produkt, który mam przyjemność testować! Recenzję fotoksiążki oraz obrazu na płótnie możecie zobaczyć tu i tu.  Jak zawsze jestem bardzo zadowolona z jakości wykonania. Zdjęcia przedstawione są przepięknie, a kolory wyglądają fantastycznie. Jego zaletą jest to, że zajmuje mniej miejsca niż fotoksiążka i jest bardziej poręczny. W dalszej części wpisu, pokaże wam trochę zdjęć z Kalifornii, niepublikowanych na blogu.



*zdjęcia fotoksiążki są dość nasycone, bo nałożyłam na nie dodatkową koloryzację, na żywo tak nie wyglądają*









Fotozeszyt możecie zamówić tutaj na stronie producenta, możecie zaprojektować go według swojego stylu. Mój ma 20 stron, wymiary 20x30 cm.

A teraz pokażę wam kilka zdjęć z Kalifornii, jeszcze nie publikowanych.



















Czy lubicie mieć zdjęcia w formie papierowej czy wystarczają te w wersji elektronicznej?
Share:

14 comments

  1. Ja mam taki fotoalbum :) dla mnie to super sprawa na zachowanie pięknych chwil :)

    ReplyDelete
  2. Też lubię wywoływać zdjęcia i wspominać, jak to niedawno było pięknie i cudnie ^^

    ReplyDelete
  3. Przepieknie <3 takimi widokami bym nie pogardziła. Ach, zatęskniłam za latem

    ReplyDelete
  4. Tyle cudownych widoków... Po prostu zachwycające. :)

    ReplyDelete
  5. Wow looks like you had an amazing trip! wish you that you have more trips like this!
    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/
    Alessa Bernal

    ReplyDelete
  6. Ja uwielbiam zdjęcia w formie papierowej i mam wywołanych mnóstwo, bo zawsze poluję na okazje, żeby nie zbankrutować :) Teraz kolejne będę zbierać i pewnie niedługo kolejne odbitki trafią w moje ręce :)

    Pięknie tam jest! :)

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia :) Fajny pomysł z tym fotozeszytem :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/w-czym-pic-poranna-kawe.html

    ReplyDelete
  8. te książki sa super, mam jedną :)
    www.s-y-l-w-i-a.blospot.com

    ReplyDelete
  9. Nice post! I love your blog!
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wow, świetny gadżet! Uwielbiam oglądać przepiękne zdjęcia i na pewno jest to coś, co znajdzie się na mojej liście zakupowej. :)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  11. wspaniała pamiątka, tyle tych palem mmm :)

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig