December 15, 2017

Poczuj magię Świąt - dekoracje od KiK


Do Świąt Bożego Narodzenie zostało już niewiele czasu, ale nastrój świąteczny udziela się już wszystkim z nas. Pieczemy pierniczki, dekorujemy domy ciesząc się nadchodzącymi Świętami. Bardzo lubię ten okres w ciągu roku! W dzisiejszym poście pokaże Wam moje świąteczne dekoracje ze sklepu KIK, które idealnie wpiszą się w ten klimat. Parę dni temu odebrałam nagrodę w konkursie dla blogerów organizowanym ten sklep, dlatego też będziecie mogli zobaczyć kilka zdjęć z tego dnia. Na sam koniec, znajdziecie informację o świątecznym konkursie organizowanym przeze mnie na Instagramie. Zapraszam!


Sklep KIK oferuje wiele ciekawych dekoracji i produktów do domu, szczególnie spodobały mi się świąteczne ozdoby prezentowane w tym poście. Oprocz tego jestem wielbicielką świeczek i światełek, mogą gościć one u mnie w pokoju cały rok. Puszkowi też bardzo się podobają!



Ten zestaw trzech świątecznych świeczek jest po prostu świetny! A jelonek, sama słodycz ;)





Miseczki z motywem zimowym no i słoik na pierniczki to must-have każdej kuchni!




Zdjęcia poniżej zostały zrobione w Opolu w sklepie KIK w Karolince, podczas wręczenia mojej nagrody w konkursie dla blogerów. Wygrałam 2500 zł oraz torbę pełną prezentów! Na fanpage KiK, mogliście oglądać relację na żywo i posłuchać krótkiego wywiadu ze mną.


KONKURS (na Instagramie)

Razem z KIK Polska, przygotowałam dla Was konkurs na Instagramie. Kliknijcie w linka powyżej i weźcie udział ;) Nagrody ze zdjęcia trafią do zwycięzcy jeszcze przed Świętami. Powodzenia!
A czy Wy już macie świąteczne ozdoby i dekoracje w waszym domu?



Share:

22 comments

  1. Piękne dekoracje, ma to swój klimat :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Kik , sporo rzeczy tam już kupiłam :) Gratuluje bonu !!

    ReplyDelete
  3. Kot jest cudowny ♥ Uwielbiam je ;) A dekoracje naprawdę śliczne :)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczne dekoracje. :) Lubię dekorować dom na święta.

    ReplyDelete
  5. Jak magicznie! Uwielbiam świąteczne ozdoby. :)

    ReplyDelete
  6. Dekoracje faktycznie dodają świątecznego klimatu :)
    Mój blog.

    ReplyDelete
  7. Super :) gratuluję wygranej :) Puszek świetnie pozuje :) // ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  8. Kik ma świetne dekoracje:) Jednak gdy wchodzę do tego sklepu i widzę wiele dekoracji z napisem "Frohe Weihnachten" mam ochotę wybuchnąć śmiechem:D Zastanawiam się, czy taka sytuacja występuje wyłącznie w moim lokalnym kiku?
    Mój blog -> staying true to myself

    ReplyDelete
  9. Gratuluję Ci wygranej! Obejrzałam filmik i muszę przyznać, że przyjemnie słuchało się wywiadu z Tobą :)
    Ostatnio szukałam tego sklepu w Toruniu. W gazetce bardzo spodobało mi się kilka rzeczy, ale niestety były już wykupione :( Tak czy inaczej bardzo podobało mi się w tym sklepie, bo uwielbiam oglądać różne dekoracyjne przedmioty :)
    Na Twoich zdjęciach czuć ten świąteczny klimat. Pierniczki wyglądają przepysznie! Mnie pieczenie ciastek czeka jutro ;)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam świąteczne dekoracje :) Muszę zerknąć na ten konkurs :)

    ReplyDelete
  11. Co to za święta bez świątecznych dekoracji?
    Każdego roku piekę ciasteczka, ubieram choinkę i zaplam światełka wszędzie, gdzie ich nie ma! Uwielbiam zaglądać do sklepów i przebierać między masą świątecznych świeczek, miseczek, a nawet swetrów. Ach, święta! Dlaczego ten okres trwa tak krótko?

    ReplyDelete
  12. Piękne są dekoracje, bardzo lubię takie połączenie kolorów (bieli, zieleni, brązów) :)
    Mój blog, zapraszam

    ReplyDelete
  13. Jejku, przepiękne dekoracje! :)
    A kotek idealnie się wkomponował :D

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam świąteczne dekoracje ;)
    Gratuluję wygrania w konkursie!


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    ReplyDelete
  15. piękne zdjęcia, gratuluję wygranej :)

    ReplyDelete
  16. super dekoracje, gratuluję wygranej :) wesołych świąt!:*
    http://www.exality.pl/

    ReplyDelete
  17. uwielbiam Kik! piękne dekoracje i gratuluję wygranej :)

    - mój blog -

    ReplyDelete
  18. I am happy to find this post very useful for me, as it contains lot of information. I always prefer to read the quality content and this thing I found in you post. Thanks for sharing. Download kik for iPhone

    ReplyDelete

  19. Great info. Lucky me I came across your website by accident (stumbleupon). I have saved as a favorite for later!
    here

    ReplyDelete
  20. Everyone loves it when individuals get together and share opinions. Great website, continue the good work!
    details

    ReplyDelete
  21. Be ready for the wwe survivor series you can watch wwe survivor series-11-18-2018-full-show and watch free online

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig