30 maja 2017

#56 Ostatnie dni we Wrocławiu i przygotowania do wakacji | Sammydress & Zaful

Wrocław. Niezwykle klimatyczne miasto, w którym studiuję już kilka lat. Lubię Wrocław! Mieszka tu wielu ludzi różnych narodowość, jest dużo ciekawych miejsc i moich ulubionych sklepów. Nie bez powodu, nazywany jest miastem spotkań. Jak dla mnie jest to jedno z najpiękniejszych i najlepszych do życia miast w Polsce. Uwielbiam spędzać czas we Wrocławiu, ale wiadomo że to Opole traktuję jak swoje rodzinne miasto, jest mi ono bliższe. Do wakacji został jeszcze miesiąc, ale ja już jutro opuszczam Wrocław i wracam do siebie. Jeśli chcecie wiedzieć dlaczego, zapraszam do czytania postu i oglądania zdjęć.




Wszystkie zdjęcia zrobiłam dzisiaj podczas spaceru po Ostrowie Tumskim z moją koleżanką Agnieszką. Uwielbiam to miejsce, mieści się niedaleko mojej uczelni.










Opuszczam mieszkanie we Wrocławiu już jutro, bo mój chłopak wyjeżdża w sobotę do Stanów Zjednoczonych na program Work & Travel, będzie pracował w Kalifornii. Nie opłaca mi się wynajmować przez miesiąc mieszkania samej, także będę przez te ostatnie dwa tygodnie szkoły dojeżdżać pociągiem kilka dni w tygodniu. Dobra wiadomość jest taka, że w lipcu dołączam do niego i jadę do San Francisco!




Wszystkie rzeczy oprócz butów i kapelusza pochodzą ze sklepu Sammydress

Top - {klik}
Spodenki - {klik}
Bransoletki na ręce - {klik}
Naszyjnik - {klik}
Bransoletki na nodze - {klik}
Buty - VANS

Skoro już mowa o wakacjach, chcę Wam jeszcze pokazać dwa stroje kąpielowe z Zafula, mega je Wam polecam, są świetne! Mam na sobie rozmiar S. Przepraszam za jakość zdjęć, mam nadzieję, że w czerwcu zobaczycie je w plażowym wydaniu.


Strappy Halter Wrap Bikini Set Black - {klik}
Cut Out Braided Bikini Set Lake Green - {klik}

Bikini Wishlist


1) V String Bralette Bikini Set - Laterite {klik}
2) Spaghetti Strap Tassels Alluring Bikini Set - Green {klik}
3) Cami Pineapple Print Back Strappy Bikini {klik}

Więcej ładnych strojów kąpielowych dostępnych tutaj - Fringe Bikini

Jak Wasze przygotowania do wakacji?
Byliście kiedyś we Wrocławiu?

Zapraszam do śledzenia mnie na Facebooku i Instagramie!


31 komentarzy:

  1. Aaaa! Lecisz do San Francisco! Ale świetnie! Już nie mogę się doczekać Twoich blogowych relacji z tego miejsca <3
    Piękne stroje kąpielowe <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Fajowy naszyjnik!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki na stopy- rewelacja! c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam tylko raz w Twoim ukochanym mieście i bardzo mi się tam podobało :) Mam zamiar w najbliższym czasie powtórzyć odwiedziny i przyjechać tam z moim chłopakiem. Trochę, żeby odwiedzić Wrocław, a trochę, żeby pozwiedzać.
    Słyszałam o tym Work & Travel, bo koleżanka brała w tym udział i nie dość, że zarobiła, to jeszcze zwiedziła sporo ciekawych miejsc :) Mam nadzieję, że ze swojej podróży przywieziesz i pokażesz nam tutaj wiele zdjęć!

    Ciuszki bardzo mi się podobają. Szczególnie te urocze bransoletki na nogi oraz stroje kąpielowe. Masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tam ostatnio, faktycznie piękne miasto! Super wyglądasz! Piękna figurka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz i jaka figura! :) Ja nie do końca przepadam za Wrocławiem, sama nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że odwiedzę Wrocław w te wakacje :) zazdroszczę Stanów, na pewno bedziesz miala super wakacje :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się to miasto!Uwielbiam twoja stylizacje :) poklikane kochana :*

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletka na stopę świetna :) pewnie już nie możesz się doczekać lipca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. San Francisco? Ale zazdroszczę! :D
    Czarny strój kąpielowy piękny, ja jednak nie mogę sobie pozwolić na taki dwuczęściowy... :D Piękna figura <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oj zazdroszczę STANÓW <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam we Wrocławiu i na pewno się tam wybiorę. Tyle dobrego słyszałam o tym miejscu i widziałam masę pięknych zdjęć - więc nic tylko jechać, zwłaszcza że każdy tak zachęca ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, cudowna biżuteria :) Zazdroszę wakacji ! :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylówka i pomysł na wypoczynek pozazdrościć pomysłu. Przy okazji zapraszam do mnie będzie mi mega miło jeśli będziesz mnie odwiedzać ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz w tej stylizacji ;)
    moja kuzynka korzystała z Work&Travel i była niesamowicie zadowolona ;) mam nadzieję, że Wy również będziecie ;* czekam oczywiście na relację z tej podróży :D
    niesamowita figura kochana! świetnie się prezentują te stroje na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja ale głównie moją uwagę przykuły Twoje tatuaże które są mega ! A patrząc na zdjęcia w bikini cholernie zazdroszczę figury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :) Ale ładne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne tatuaże, najlepsza ozdoba każdego stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. WrocLOVE <3
    też tam studiowalam, a teraz mieszka siostra, więc dosyć często bywam :)

    Ostrów Tumski robi wrażnie, też bardzo lubię to miejsce :)

    kochana boskie masz te spodenki <3
    i naszyjnik świetny :)

    A wyjazdu mega zazdroszczę ajćććć :D


    8,96$, 10,26$, 3,80$, 6,58$, 16,49$
    mogę prosić o to samo ? :) :* hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  20. Wrocław to piękne miasto <3
    Genialne kostiumy, ten czarny niby prosty ale bardzo ciekawy <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. O jaaa!! ALe zazdroszczę Kochana ! Do San Francisco ! Miasta sztki i kultury , wow !!! Koniecznie rób dużo zdjęć i wstawiaj na IG z wielką przyjemnością będe oglądać ! Kochana w stroju wyglądasz cudnie ! Masz idealna figurę :* Poklikałam wszystko :* te piórka są przeurocze :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz świetną figurę! Ten czarny kostium jest super!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, może kiedyś uda mi się tam pojechać :) Teraz ( dopiero) zauważyłam twoje tatuaże! Ślicze są <3 Zazdrosze podróży do San Francisco! Czekam już na posty z tego miejsca! ^^
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo to widzę, że u Ciebie będzie się sporo działo :) powodzenia życzę :*
    stroje kąpielowe bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne stroje. :) We Wrocławiu byłam rok temu. Miło wspominam. Z chęcią przyjechałabym na dłużej.
    Zazdroszczę wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie wyglądasz. :D
    Wrocław to jedno z miast, które bardzo chciałabym odwiedzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż wstyd się przyznać, że nigdy nie byłam we Wrocławiu. Udanej wyprawy do USA! <3 Czekam na masę zdjęć.

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!