20 kwietnia 2017

#52 Szampon & maska do włosów ORGANIQUE Energizing

Szampon i maskę Organique kupiłam już kilka miesięcy temu w jednym z ich firmowych sklepów we Wrocławiu. Z obu produktów jest bardzo zadowolona. Od dawna zdecydowałam się używać naturalnych kosmetyków, odpowiednich dla wegan, które mają dobry skład i nie są testowane dla zwierzętach. Staram się dbać o naszą planetę i mieć na uwadze wszystkie żywe istoty, które zamieszkują Ziemię. Firma Organique właśnie takie kosmetyki ma w swojej ofercie. Mają one wspaniły zapach i działanie oraz korzystny wpływ dla środowiska i nas samych.



Szampon do włosów Organique Energizing

Opis od producenta: Szampon rewitalizujący o nowej formule, stworzony z myślą o włosach słabych, zmęczonych, wypadających, obciążonych środkami do stylizacji. Produkt do częstego stosowania, pozbawiony agresywnych detergentów, jest niezwykle łagodny zarówno dla włosów, jak i skóry głowy.

Działanie:

- rewitalizuje i odżywia
- odświeża skórę głowy i stymuluje cebulki włosów
- reguluje wydzielanie sebum
- odbudowuje i wzmacnia włosy
Skład:
AQUA/WATER, SODIUM COCOAMPHOACETATE, COCOAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, PAULLINIA CUPANA SEED, HYDROLYZED SILK, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, LAMINARIA HYPERBOREA EXTRACT,  CERAMIDE 3, CERAMIDE 6 II, CERAMIDE 1, PHYTOSPHINGOSINE, CHOLESTEROL, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, CARBOMER, XANTAN GUM, SODIUM CHLORIDE, PAPAIN, SODIUM CARBOMER, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, AMYL CINNAMAL, CINNAMAL, BENZYL ALCOHOL, CINNAMYL ALCOHOL, CITRAL, CITRONELLOL, EUGENOL, GERANIOL, BUTYLPHENYL METYLPROPIONAL, LINALOOL, BENZYL BENZOATE, LIMONENE
Moja ocena: Szampon ma wspaniały, odświeżający zapach, zawiera algi, ekstrakt z guarany, ekstrakt z papai i jedwab. Fakt, mało się pieni, ponieważ nie posiada silnych detergentów w porównaniu z większością szamponów - SLS-ów, ale to bardzo dobry znak i nie przeszkadza mi to. Jest bardzo wydajny. Włosy stają się gładkie i świetnie nawilżone, robią się przyjemne w dotyku oraz pięknie pachną przez cały dzień. Jedyną wadą jest to, że mam włosy ze skłonnością do przetłuszczania się i szampon lekko obciąża mi włosy u nasady. Myję nim włosy co kilka dni, wtedy sprawdza się idealnie. Zauważyłam, że odkąd go używam, zmniejszyło się wypadanie moich włosów. 
4,5/5

Cena: 39,90 zł {tutaj}

Maska do włosów Organique Energizing

Opis od producenta: Rewitalizująca maska o świeżym zapachu, przeznaczona do pielęgnacji włosów słabych, matowych, wypadających. Maska nie obciąża włosów, które po jej zastosowaniu stają się lekkie, miękkie i podatne na stylizację.

Działanie: 

- rewitalizuje, odżywia i wzmacnia
- uzupełnia niedobory cennych mikroelementów i minerałów
- odświeża i dodaje włosom energii i blasku
- nawilża i wygładza łuskę włosa
- ułatwia rozczesywanie i stylizację włosów
Skład: 
AQUA/WATER, CETEARYL ALCOHOL, CETRIMONIUM CHLORIDE, GLYCERIN, PANTHENOL, HYDROLYZED SILK, LAMINARIA HYPERBOREA EXTRACT, PAULLINIA CUPANA SEED EXTRACT, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, AMYL CINNAMAL, CINNAMAL, BENZYL ALCOHOL, CINNAMYL ALCOHOL, CITRAL, CITRONELLOL, EUGENOL, GERANIOL, BUTYLPHENYL METYLPROPIONAL, LINALOOL, BENZYL BENZOATE, LIMONENE
Moja ocena: Maska posiada równie piękny zapach jak szampon, tak samo jak on nawilża włosy i nadaje im blask. Wydaje mi się, że jej działanie jest znacznie silniejsze. Lepszy efekt widać na włosach zdecydowanie po użyciu maski z szamponem, niż samego szamponu. Maska w ogóle nie obciąża moich włosów, jest bardzo wydajna. Stosuję kilka razy w tygodniu, szczególnie kiedy mam zamiar wyprostować włosy, bo je świetnie wygładza. Jest do zdecydowanie najlepsza maska jaką miałam!
5/5
Cena: 45,90 zł {tutaj}

Polecam Wam oba produkty, są cudowne! Mam w planach kupienie jeszcze innych kosmetyków z tej firmy. Czy używałyście już coś kiedyś z Organique? Możecie coś polecić?



43 komentarze:

  1. Urzekająca buteleczka ;)
    Ja sama szukam jakiegoś naturalnego, odżywiającego szamponu, ale zraził mnie trochę fakt, że obciąża włosy, a i ja borykam się z cienkimi i szybko przetłuszczającymi się włosami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, ale za to kocham blogowy świat, że mogę się dowiedzieć o produktach o których nie miałam pojęcia :) Szampon z chęcią wypróbowałabym, nad maską zastanowiłabym się ze względu, że mam cienkie włosy i wszystkie maski mi je obciążają. Dlatego jedną maskę mam prawie rok bo bardzo rzadko używam :D

    P.s. świetna katana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę znam i bardzo lubię, szampon wydaje się również fajny, ale ze względu na cenę na razie się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale tak mnie zachęciłaś, że może i wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało używałam kosmetyków z tej firmy, ale maska mnie bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przerzuciła się na taki szampon ale chyba bym zbankrutowała. Na moje włosy potrzeba naprawdę dużej ilości ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ich, za to pianki do mycia ciała mają cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o czym mówisz, te pianki myjące są świetne <3 miałam próbkę :D

      Usuń
  8. Aż miło się patrzy na ten Twój zestawik :) A jeśli pytasz co jeszcze godne jest polecenia to podpisuję się pod piankami do mycia Aneczki (mleczna wersja! <3), cudnie wspominam też kremik do twarzy z linii pumpkin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym wypróbować tę maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie skusiłabym się na szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukałam szamponu, ale czytając że lekko obciążył Twoje włosy to wiem, że u mnie się nie sprawdzi. Za to na maskę już chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że zarówno maska jak i szampon bardzo mnie zainteresowała. Jestem bardzo ciekawa jak efekty wyglądałyby u mnie... Ostatnio zaczęłam dbać o włosy, więc myślę, że za jakiś czas skuszę się przynajmniej na maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta firma ma super produkty ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty prezentują się bardzo obiecująco. Według mnie ich minusem jest cena, ponieważ można znaleźć produkty tak samo dobre za nawet połowę ich ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturalne produkty są droższe od zwyczajnych kosmetyków z nieciekawym składem, te są robione w Polsce i uważam że warto wspierać rodzime firmy ;)ale masz rację, z Petal Fresh są szampony po 19.90 zł a skład podobny i działanie ^^

      Usuń
  15. Przyznam się szczerze, że nieco mnie te ceny odstraszają - jednak opisy brzmią bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, chyba się domyślasz, że kosmetyki do włosów chyba lubię najbardziej ;) Niestety raczej sięgam po te z niższej półki cenowej. Te choć są obiecujące, to trochę za drogie na moją kieszeń.
    Zaciekawiła mnie ta maska. Właśnie poszukuję czegoś co nie obciąża, wygładza i nawilża :)

    W moim przypadku jest różnie. Często sięgam po naturalne kosmetyki, ale tych "kolorowych", drogeryjnych też u mnie nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę....chciałabym ten szmapon, ale ja też Kochana mam skłoność do przetłuszczania się i jak mi opadną włosy to będe wyglądać jak mimoza :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezentuje się ciekawie , miałam kilka kosmetyków tej marki i lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful review! This is really a very good products!
    Have a good new week!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo zaciekawiły nas te produkty, chyba musimy coś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze produktów do włosów od Organique, ale jestem przyzwyczajona do szamponów bez SLS ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię czasami wracać do tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też już od dłuższego czasu używam kosmetyków organicznych, nie testowanych na zwierzętach, tych akurat jeszcze nie próbowałam, ale mam suche włosy więc pewnie szampon by się u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię te firmę ;)
    kurteczka sztos <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo coś dla moich włosów, ktore teraz mszczą się na mnie za te wszystkie lata eksperymentowania na nich :/
    koniecznie muszę wypróbować :)
    polecam też szampon z bialego jelenia, rownież nie zawiera tych wszyskich sylikonych, ktore posiadają pozostale szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba sama zainteresuję się tymi produktami ;) szukam czegoś, co wzmocni moje włosy, ograniczy wypadnie i oczywiście bez SLS w składzie :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Serii do włosów Energizing nie znam, ale z przyjemnością ją kiedyś wypróbuję. Miałam maskę z serii Anti-age i byłam z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mało miałam do czynienia z kosmetykami Organique ale chętnie się z nimi bliżej zapoznam ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam takie rzeczy, chętnie kupię sobie taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie miałam nic z organique, ale obie rzeczy wydają się godne przetestowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam nic do czynienie z tymi produktami ale będę je mieć teraz na uwadze :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zmniejszył wypadanie włosów ? Coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy produkt, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam tego produktu. Jeśli będę miała okazję, to z pewnością go wypróbuję. Zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!