6 kwietnia 2017

#49 Spring outfit in japanese garden | Rosegal, Sammydress, Sudio

Korzystając ze słonecznego, jednakże lekko wietrznego popołudnia udałyśmy się z koleżanką na sesję zdjęciową do Ogrodu Japońskiego we Wrocławiu. Uwielbiam to miejsce, jest tam wspaniały klimat i można odetchnąć w ciszy od zgiełku miasta. W tygodniu nie jest tłoczno, można znaleźć zaciszne miejsce idealne na chwilę relaksu. Spędziłyśmy tam kilka godzin, robiąc dużo zdjęć. Starałam się uchwycić kadry ze słonecznymi refleksami, jak mi wyszło zobaczyć możecie poniżej. Podoba Wam się to zestawienie? ;)

















Kurtka jeansowa - Rosegal {klik}
Koszula - Sammydress {klik}
Słuchawki - Sudio Sweden {klik}
Buty - Vans
Zegarek - Zaful {klik}

Jeśli chcielibyście kupić sobie jakieś słuchawki od Sudio Sweden, mam dla Was kod zniżkowy 15% na cały asortyment:

SAROWLY15

58 komentarzy:

  1. ślicznie! Podoba mi się Twoja kurtka jeansowa i zegarek ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie! <3 Wiosna pełną parą i to mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) i piękne miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kurtka :D Na zdjęciach czuć już wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing pictures, you are beautiful too <3 <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona tą kurtką jeansową, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia <3 Kurtka jest rewelacyjna.

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful denim,great photos

    I Follow yours posts by May Blog List (MBL - top right) on Blogs Showcase
    Best regards
    Chic

    Chic's
    Blogs Showcase
    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, zazdroszczę Ci takiego ogrodu w mieście, u mnie niestety nie ma niczego takiego... Te kwiaty... Zdjęcia wyglądają cudownie! :D
    Kurtka jeansowa bardzo mi się podoba! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw :) Mam w planach wybrać się do Ogrodu Japońskiego w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wyglądają cudownie ze słonecznymi refleksami! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba się i to bardzo! Kurtka piękna, Ty piękna, a zdjęcia czad - wspaniałe miejsce!:)
    klik: 35.40$, 13.97$, 5.25$:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very cool post and photo|look, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  14. Miejsce przecudowne ! Kurtka mi się bardzo podoba, sama bym taką z chęcią założyła. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz:* Świetny klimat zdjęć!

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna kurteczka! :)
    zdjęcia na tle magnolii cudo!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Słoneczne refleksy wyszły świetnie, aż czuć wiosnę oglądając te zdjęcia :D Zazdroszczę kurtki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna koszula... świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetnie wyglądasz! Zdjęcia są zachwycające, uwielbiam takie wiosenne fotografie. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tych zdjęciach! Cudowne , wiosenne ujęcia :)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiedziałam, że we Wrocławiu jest ogród japoński, te kwiaty są bardzo ładne.
    Kurtka jeansowa to taki element garderoby, który powinien być w każdej szafie. Twoja jest wspaniała, rewelacyjnie naszycia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam w tym ogrodzie, magiczne miejsce :) przecudne kadry, a ich ogromną ozdobą jest magnolia...ubóstwiam ten kwiat <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo interesujący post :) Będę tu zaglądać i liczę na rewanż :)
    Zapraszam do mnie : http://zapteczkifarmaceutki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku piękne magnolie <3 Gdzie takie rosną? :)
    Stylizacja jest świetna, a promienie słońca dodają klimatu :)
    Katana to mój ulubiony element w tej stylizacji :) Chcę :D

    Oczywiście pomagam i klikam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród Japoński w Wrocławiu :D Od tego zafascynowania widokiem umknęło mi w tekście :)
      Byłam tam, ale bliżej lata i magnolie już były zielone :) Szkoda, ze teraz nie mogę tam pojechać :(

      Usuń
  25. Koszula jest świetna, ostatnio mam jakiś szał na koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne są te zdjęcia, dzisiaj u mnie w mieście szaro, fajnie wejść i pooglądać takie cudowności :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ale masz czadową katanę!
    http://sandicious.pl/2017/04/urzadzenia-na-przebarwienia/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia, super stylizacja i wspaniała wiosna, nareszcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. great post :)
    have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cudowne wiosenne zdjęcia, jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia kochana, poklikałam oczywiście. ;*

    Mogłabyś napisać w jakim programie przerabiasz zdjęcia? ;D

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia! Też planuję wybrać się do Wrocławia i ogród na pewno odwiedzę :D A w kurtce się zakochałam!!!
    Poklikałam- 35.40$, 5.25$ :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie genialne i tematyczne zdjęcia ! Świetnie wyglądasz kochana, chcemy więcej takich outfitów ! :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/04/koronka-nie-tylko-w-postaci-bielizny.html

    OdpowiedzUsuń
  34. wspomnienia sprzed roku wróciły :D ten ogród to magiczne miejsce:) świetnie wyglądasz:) genialna kurtka!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. We Wrocławiu już kwitną magnolie?! W Gdańsku nie ma co na to liczyć... :(

    Cudownie ciepłe zdjęcia. Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  36. Aleee super kurtka dżinsowa! :) I świetny wzorek koszuli - super look!

    OdpowiedzUsuń
  37. O, takie zdjątka to ja lubie najbardziej :) Super stylizacja! :)
    Nie jest za ciemno, nie jest za jasno i nie ma tego przepychu kolorów ☺

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne zdjęcia :) takie klimatyczne :) a Ty bardzo ładnie wyglądasz ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta niebieska koszula jest zachwycająca, super wygląda z tą kataną! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. faktycznie cudowne miejsce i zdjęcia! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Amazing photoshoot! Love the outfit and the colors!

    xo,
    sara

    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia, aż zrobiłaś mi ochotę na wycieczkę do Wrocławia żeby zobaczyć ten ogród japoński:)

    OdpowiedzUsuń
  43. WALIĆ TE SŁUCHAWKI! piękne zdjęcia, piękna sceneria, piękne światło, wszystko cudowne z Tobą na czele <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojej, jak przepięknie i wiosennie :) Świetnie, że na zdjęciach udało się uchwycić promienie słońca :) Magnolię ogromnie mi się podobają. Szkoda, że w pobliżu mojego miejsca zamieszkania żadnej nie widać :(
    Koszula w połączeniu z kataną bardzo ładnie wygląda. Do tego te eleganckie słuchawki ^^ Nic tylko się zachwycać :D Zdjęciami i Twoim promiennym uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  45. Słoneczko Ty moje! WYglądasz rewelacyjnie jak zawsze, uwielbiaam Twoje zdjęcia i obróbkę. Mnóstwo ciepła i słoneczka zawsze przynosisz :) Ta krtka jest obłędna !!! :* Poklikałam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny zestaw, kurteczka jest mega :) 35,40

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!