3 kwietnia 2017

#48 Podsumowanie pierwszego, wiosennego weekendu

Witajcie! Jak minął Wam pierwszy wiosenny i bardzo słoneczny weekend kwietnia? Mój był bardzo udany. Trzeba przyznać, że pogoda dopisywała, było cieplutko i przyjemnie. Podczas tego weekendu miałam dwie sesje zdjęciowe (ja w roli fotografa), także trochę się napracowałam. Jednakże lubię to robić i fotografia to moja prawdziwa pasja. Pomiędzy pracą znalazłam chwilę aby wyskoczyć do stajni do Florci oraz na siłownię, a także pójść na spacer do centrum Opola. Poniżej kilka fotek z niedzieli zrobionych m.in. w mojej mieścinie. Niestety część nie jest zrobiona lustrzanką jak zawsze, dlatego z góry przepraszam Was za jakość. 



To już w miejskiej scenerii :D
Jestem zakochana w tej koszuli z Sammydress z wieżyczkami Eiffle'a <3
Jak Wam się podoba?



Na zdjęciu powyżej Opolska Wenecja




Te ostatnie kilku ciuszków pochodzi ze sklepu Sammydress
Oto linki do ubrań (część z nich już wysprzedana):

Koszula w wieżyczki - {klik}
Torebka - {klik}
Koszula błękitna - {klik}

Będę wdzięczna za poklikanie ;) Miłego tygodnia!


33 komentarze:

  1. Też ostatnio szukałam tych żółtych kwiatków, żeby jakieś fajne zdjęcia porobić:) Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula bardzo ładna, ale mnie zaintrygował tatuaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzeczka z wieżami eiffla rzeczywiście cudowna, chętnie bym taką kupiła ! świetne, wiosenne zdjęcia, uwielbiam taki klimat na fotografiach.

    Życzę miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) i torebka <3

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecie z koniem przepiękne Kochana. W stroju ze spódniczka wyglądasz na prawdę uroczo :) Uwielbiam Twój styl !:*:*:* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula ze spódniczką jest naprawdę urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny zestaw:) Świetnie wyglądasz kochana:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koszula i spódnica:) wyglądasz bardzo uroczo:*
    Klik: Koszula niedostępna, 8,07; 13,97:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny przegląd przyjemnego weekendu. Stylizacja z koszula w wieże śliczna. Zdjęcie z konikiem urocze!

    OdpowiedzUsuń
  10. To był cudowny weekend, mam nadzieję, że kolejny będzie równie słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta koszula z wieżyczkami Eiffle'a jest cudna, ślicznie wyglądasz, a koń przepiękny!:)
    klik: sammydress bluzki, 8.07$ i 13.97$ (szkoda, że została tylko XL) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie z konikiem bardzo mi się podoba! :) Koszula z motywem wieży Eiffle'a cudowna, uwielbiam ten motyw! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że w końcu przyszła wiosna!Zdjęcia jak zwykle cudowne, a pierwsze powinno iść na jaką okładkę! :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bardzo pięknie :* Śliczna koszula w paski :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :D Mój faworyt to nr 1 ;D Skradło moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula w krateczkę jest prześliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta koszulka którą masz na sobie jest piękna :) a w Florci jestem zakochana <3 cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie się prezentujesz w tej "wieżyczkowej" koszuli :) tak lekko i dziewczęco :) świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post,
    Love your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio tyle się u mnie dzieje, że już nie pamiętam co robiłam w weekend :D Na szczęście szybko sobie przypomniałam. Wraz z przyjaciółkami kibicowałyśmy chłopakowi jednej z nich, bo biegł w półmaratonie. Później poszliśmy do pizzerii i nad rzekę, a później nad jezioro. Przyjemnie było :)
    Kolejne zdjęcie z Florcią, które ogromnie mi się podoba <3
    Koszulę już widziałam i na Tobie wygląda lepiej, niż na stronie sklepu! Naprawdę piękna :)
    Bardzo też spodobała mi się t różowa torebeczka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wiosnę za ta cudowną pogodę za oknem <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam koszule, więc tą też jestem zachwycona!

    Mój weekend minął pracowicie, a kolejny zapowiada się zimno i deszczowo :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ta koszula <3 ślicznie wyglądasz
    Klik - będę wdzięczna za to samo :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcie z koniem jest przepiękne! Imponują mi osoby, które potrafią z nimi pracować. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście pierwszy weekend kwietnia byl cudowny- w krotkich spodenkach sobie śmigałam, jednak od poniedzialku temperatury spadly o polowę i ciągle pada deszcze grrrr

    świetną masz tą bluzkę kochana i spodniczka też badzo ladna :D
    a tą torebką, co Ty masz różową, ja mam szarą :)

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. najważniejsze,że weekend udany! aby i ten się udał ni i by pogoda dopisała! ślicznie kochana wyglądasz;*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  27. koszulka w wieżyczki boska! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Oby więcej tak, pięknych, wiosennych dni! :)
    Zdjęcia super. Torebka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny koń i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!