1 kwietnia 2017

#47 Doceń siłę Natury i swoje naturalne piękno!

Człowiek od dawna ingeruje w swoją urodę zmieniając kolor skóry, włosów, paznokci czy modyfikując części swojego ciała. W XXI wieku kosmetyka estetyczna wraz z operacjami plastycznymi są na porządku dziennym i nie są niczym nadzwyczajnym. Kobiety na siłę dążą do doskonałości i co chwilę wprowadzają zmiany w swoim ciele. Oczywiste jest, że większość z nas używa kosmetyków aby podkreślić swoje naturalne piękno i stosuje przeróżne zabiegi kosmetyczne, ale gdzie znajduje granica tego wszystkiego? Czy zbyt często nie doszukujemy się wad w swoim wyglądzie? Jak ingerujemy w nasze naturalne piękno?


Pokochaj siebie

Rodząc się, dziedziczymy po rodzicach określone cechy wyglądu i charakteru, które nas kształtują. Ludzie są dość różnorodni, mają odmienny kolor skóry, oczu, włosów oraz sylwetkę. Jest to coś wspaniałego, ponieważ każda z nas jest niepowtarzalna i oryginalna. Mimo to, rzadko się zdarza, że jesteśmy w 100% zadowolone ze swojego wyglądu i z każdej części ciała. Jedna chce mieć większe piersi, druga mniejszy nos i tak w kółko. Kiedy byłam nastolatką marzyłam o tym, żeby mieć trochę większe piersi i usta, ale po kilku latach codziennego patrzenia w lustro zaakceptowałam siebie i to jaka jestem. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem zadowolona ze swojej urody, nigdy nie powiększyłabym jednej ani drugiej rzeczy jakimś zabiegiem kosmetycznym albo innymi specyfikami. Wolę małe, ale naturalne ;) Najważniejsze jest to, aby zaakceptować swój wygląd i zaprzyjaźnić się z własnym ciałem. To co naturalne, jest piękne. Musimy czuć się w nim dobrze, w końcu będziemy w nim przez całe życie!


Wyeksponuj naturalne piękno

W dzisiejszych czasach dbamy o naszą cerę i ciało poprzez stosowanie różnych kosmetyków i malowanie się. Jest to normalna rzecz, makijaż służy do podkreślenia naszej urody. Trzeba przyznać, że dobrze zrobiony make-up podkreśli to co piękne, ale zakryje drobne niedoskonałości oraz to, od czego lepiej odwrócić wzrok. Istnieje jednak różnica, pomiędzy naturalnym, delikatnym makijażem a toną tapety i brwiami namalowanymi od szklanki... Pamiętajcie o tym, aby makijaż był dostosowany do Waszej urody. Jeśli chodzi o kolor włosów, jego dopasowanie także jest bardzo ważne. Platynowy blond nigdy nie będzie dobrze wyglądał u Mulatki, a w czarnych włosach nie będzie do twarzy albinosce.


 
Wszystko byle z umiarem

Kupując dany kosmetyk zawsze sprawdzam jego skład. Staram się, żeby posiadał jak najlepiej wyselekcjonowane składniki i jak najmniej chemii przedostającej się do naszego organizmu. Zależy mi też na tym, żeby dany kosmetyk nie był testowany na zwierzętach. Nie powinnyśmy także używać zbyt dużej ilości kosmetyków i nakładać zbyt wielu warstw na siebie. Oczywiście, że wszystko jest dla ludzi, pod jednym warunkiem -  byle z umiarem. Nie potrzeba nam tony makijażu dziennie, kilku peelingów i maseczek tygodniowo. Dobra pielęgnacja skóry to podstawa, ale należy pamiętać o jej płaszczu lipidowym, który nie lubi zbyt dużej ingerencji z naszej strony. Stosujmy kosmetyki, ale nie przedzajmy z nimi! Najważniejsze jest dogłębne nawilżenie skóry. Pijcie też dużo wody, aby nadownić wszystkie komórki i całe ciało. Krem do twarzy i balsam do ciała to podstawa.



Doceń siłę Natury i swoje naturalne piękno!
 
Osobiście doceniam siłę Natury i akceptuję swój wygląd w pełni, ale zdarza mi się w niego ingerować. Używam codziennie różnych kosmetków, ale nie przesadzam z tym. Nigdy, przenigdy nie zrobiłabym sobie operacji plastycznej. Nie korzystam także z solarium. Mimo to, posiadam tatuaże i tunele a to już jest duża ingerencją we własne ciało. Rozjaśniam także końcówki swoich włosów.

Mogę śmiało powiedzieć, że lubię swój wzrost (mam 170 cm), bo ułatwia mi życie i sięganie po różne przedmioty. Ciemnej karnacji bym także nie zamieniła na jasną, lubię w lecie wyglądać jak "czkoladka" ;) No i trzecia moja ulubiona rzecz to długie nogi! Poniżej mam dla Was kilka rad, dotyczących wyglądu i tego jak najdłużej zachować naturalne piękno (sama się do nich stosuję):

🌸 Pij codziennie dużo wody i nawilżaj swoją skórę kremami, aby spowolnić proces starzenia się.
🌸 Oczyszczaj dokładnie skórę po całym dniu noszenia makijażu, daj jej odpocząć przez noc.
🌸 Nie korzystaj z solarium, zamiast sztucznego opalania wybierz naturalne promienia słońca. (Słońce jest naturalnym źródłem witaminy D, która jest ważna dla całego organizmu!)
🌸 Jeśli farbujesz włosy, pamiętaj żeby twój kolor włosów pasował do cery; zamiast radykalnej zmiany całego koloru wybierz np. flamboyage lub sombre, które podkreśli naturalny odcień włosów.
🌸 Jeśli chcesz zmienić swoją sylwetkę, idź na siłownię lub na fitness, nie faszeruj się chemią ani nie rób operacji plastycznych
🌸 Powtarzaj sobie codziennie, że jesteś piękna!



Kody rabatowe do Rabble

Drogie Czytelniczki, na zakończenie przygotowałam dla Was kody rabatowe od platformy Rabble.pl do sklepów takich jak Douglas, Sephora oraz Dr Irena Eris. Możecie tam znaleźć wiele kosmetków w atrakcyjnych cenach, które pomogą Wam podkreślić Wasze naturalne piękno. Zapraszam Was do skorzystania z tych kuponów, możecie przyoszczędzić trochę pieniążków i zgarnąć fajne prezenty! 

Co podoba Wam się najbardziej w Waszym wyglądzie? W jaki sposób podkreślacie naturalne piękno?

* Wszystkie zdjęcia z tego posta są mojego autorstwa.

21 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym pierwszym zdjęciu!<3
    Akceptacja siebie i poczucie naturalnego piękna to czasem dla niektórych długa droga, ale warto! Zgadzam się z tym, co napisałaś. Każda z nas jest na swój sposób wyjątkowa i piękna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze popracować nad piciem wody...bo skrupulatnie zastępuje je kawą !Zawsze kończy się tak samo :D Bardzo ważna jest za to dla mnie pięlęgnacja cery przed pójściem spać ...nie toleruję wyjątków, kiedy makijaż może zostać, bo same sobie robimy tym krzywdę :(
    Pierwsze zdjęcie przykuwa uwagę-jest cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze zdjęcie to sztos <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana bardzo piękny i wartościowy wpis! Zarówno pod względem estetycznym (przecudowne zdjęcia), jak i względem treści :) Też uważam, że bardzo ważnym aspektem jest pokochanie samego siebie. Zamiast wciąż szukać wad w swojej urodzie, powinniśmy doceniać części, które nam się w sobie podobają. Może w nich szukać atutów i zacząć je bardziej eksponować?
    Dla mnie nie stanowi problemu wyjście z domu bez makijażu, no chyba, że mi się za dużo na buzi porobi, to wtedy trzeba to jakoś zakryć. Tak to raczej maluję się delikatnie i coraz częściej wybieram naturalne kosmetyki.
    Kiedyś tez miałam największy kompleks przez rozmiar biustu, ale teraz akceptuję go takim jaki jest ;) A podobają mi się we mnie moje włosy, pełne usta i długie nogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny i ciekawy post , nic dodać nic ująć ;-) Ja zamiast wody wolę zieloną herbatę, dzięki temu wspomagam swoje ciało jeszcze bardziej. Z wiekiem akceptacja wad we własnym wyglądzie przychodzi całkiem naturalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia.
    Co do rad. Woda to same plusy. A z czasem można się nawet uzależnić od tej dobroci ;D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny post! Ludzie często nie akceptują swojego naturalnego piękna a przecież to co naturalne zawsze jest lepsze ! W sumie też kiedyś się nie akceptowałam ale teraz jest inaczej :)Do picia wody muszę się koniecznie przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana odwaliłaś kawał dobrej roboty ! Też w przedostatnim poście poruszyłam temat piękna i poprawek, ale tak dobrze jak Tobie mi nie wyszło. Pozdrawiam. :*
    https://stylistfashioon.blogspot.com/2017/04/szerokie-rekawy-hafty-wide-sleeves.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisałam o tym samym wpis:) i jestem zdania, że akceptacja jest najwazniejszą rzeczą do pokochania samego siebie jak i dostrzeżenia swoich wad/zalet z dystansem :) Super zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie jest bajeczne - zakochałyśmy się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wpis ! a pierwsze zdjęcie jest przepiękne <3 / Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne słowa - to po pierwsze :) Nie ma tu żadnej kwestii, z którą mogłabym się nie zgodzić ;)
    Po drugie - przodujące zdjęcie zauroczyło mnie totalnie :D <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia oddają niesamowite uroki ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjecie sztos <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To zdjęcie z koniem to twoje? <3
    Piękny i prawdziwy wpis :) samoakceptacja siebie jest bardzo ważna, nie ma ludzi idealnych ale najważniejsze jest to kim i jacy jesteśmy a nie to jak wyglądamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zdjęcie moje z moim konikiem ;) na bloga dodaję tylko zdjęcia mojego autorstwa :D

      Usuń
  16. Pierwsze zdjęcie jest magiczne!
    Bardzo przydatne rady, uważam, że szczególnie picie wody jest ważne, chociaż sama nie zawsze o tym pamiętam.

    Obserwuję :)
    youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni punkt jest bardzo ważny, należy powtarzać sobie że jest się pięknym, to coś ważnego dla każdego:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny wpis i rady, aby nauczyć się dostrzegać w sobie wyjątkowość i piękno. :) A pierwsze zdjęcie jest przekochane. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądry wpis, też staram się wybierać kosmetyki o naturalnym składzie i nietestowane na zwierzętach.
    Przepiękne zdjęcia!:*

    OdpowiedzUsuń
  20. To pierwsze zdjęcie jest mega inspirujące:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!