26 marca 2017

Jeansowa kurtka, naszywki i pompony. Wypad nad jezioro

Mogę śmiało powiedzieć, że wiosna zawitała do nas na dobre, dlatego dzisiejszego dnia postanowiłam wybrać się z przyjaciółką nad Jezioro Srebrne (koło Turawy, niedaleko Opola) w drodze do stajni. Obie trzymamy konie 12 km od Opola, w pobliżu mamy dużo jezior i lasów, sprawia to że okolica jest świetnym miejscem na weekendowe wypady konne lub rowerowe. Uwielbiam to jezioro nad którym robiłyśmy dzisiaj zdjęcia, jest wspaniale usytuowane, ma piaszczystą plażę i łagodne zejście do wody. W lecie jest tu dość tłoczno, ale wiosną i jesienią można odpocząć w ciszy i spokoju od zgiełku miasta.
Jak Wam minął weekend?














Koszulka - Sammydress {klik}
Kurtka - Rosegal {klik
Torebka - Sammydress {klik}
Okulary - Rosegal  {klik}
Naszyjnik - Sammdress{klik}

Share:

52 komentarze

  1. Moje klimaty, pompony naszywki, khaki i jeans!!! Jest moc!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja! Chcę taką kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie :D kurtka w moim stylu :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna kurtka i okolica <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochalam sie w tej kurteczce!
    Zreszta bluzka z ponponikami tez cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochalam sie w tej kurteczce!
    Zreszta bluzka z ponponikami tez cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka mi się spodobała, ma śliczne hafty, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna okolica! A kurtka świetna i sama szukam czegoś z fajnym haftem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie małe pomponiki :-) Kurtka również jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ommm Wuaaaa!!! Zakochałam się od razu w tej kurtce! Boska jest! <3 Do tego ten francuski napis, za kilka tygodni byłby dla mnie jak znalazł ;D
    Cały zestaw świetny, idealny na wypad nad jezioro ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka z naszywkami rewelacja :D Sama teraz poszukuję odpowiedniej, żebym mogła z nia zadziałać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę pogody, u mnie nadal zimno... Tyle dobrze, że słoneczko zawitało :)
    Strasznie podoba mi się ta kurtka, od dłuższego czasu chcę mieć jeansową kurtkę, jednak nigdzie nie mogę znaleźć takiej idealnej dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka jest genialna! ;) w sam raz na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely your jaket!!! so cute!!!

    xoxo

    www.madamegaliash.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz, kurtkę masz przerewelacyjną po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie wyprawy , super wyglądasz :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę piękna okolica :) Sama mieszkam w pobliżu jeziora, ale niestety jego okolica jest bardzo zaśmiecona. Obecnie przebywam w Toruniu i tu pogoda również dopisuje.
    Bardzo fajna stylizacja na co dzień. Kurtka posiada przepiękne hafty *_* Rękawy w koszulce i naszyjnik ładnie razem się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! Kurteczka jest przepiękna <3

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooooj, miejsce faktycznie super na odpoczynek od zgiełku miasta :) I stylówka jest kozacka <3 Właśnie idealna na początki wiosny. Zakochałam się w kurtce i torebce! Świetnie wyglądasz :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna kurtka, koszulka również bardzo mi się podoba, ogólnie wyglądasz świetnie, zresztą jak zawsze!:)
    klik: koszulki, 35.40$, 6.30$, 7.16$, naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ajcććć boska kurtała i koszulka <3
    ja naszywki uwielbiam, więc kupuję caly Twoj zestaw kochana- jak najbardziej moje klimaty <3
    super wyglądasz :)

    wszystko poklikane :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie jezioro to fajne miejsce na odpoczynek. Super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na jesieni kochałam ten kolor ;) Khaki <3 Pięknie kochana wyglądasz ;)
    Przesyłam buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny look, w kurtce się zakochałm! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna ta kurtka, cały look fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjną masz tą kurteczkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. O jaaaaa! Ale super i uroczo wyglądasz!!! Wszystko bym brała , szczególnie tą kurtke i koszulke z pomponikami :) Poklikane oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  29. wow cudna kurtka i bluzka:) rewelacyjnie wyglądasz Kochana!
    Klik: koszulki, 35,40; 6,30; 7,16; naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja za stara na naszywki;p ale co kto lubi

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zestawienie ;* kurtka i koszulka wymiatają
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej mi się podoba kurtka! Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  33. Miejsce w sam raz na totalny reset! ♥
    Super bluzeczka! Świetlny kolorek i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  34. klik: $35,40; $6,30; $7,16;
    Ciekawa bluzeczka!Torebka świetna, tyle że dla mnie różowa! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoja kurtka jest przepiękna! Marzy mi się taka!

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam pompony! :) poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wyglądasz,boska jest ta kurteczka ❣

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie wygląda na Tobie ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Byłam w tym miejscu <3 i musze przyznać, że bardzo mi się podobało. Stylizacja również przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurteczka zdecydowanie w moim stylu ! *.* I okularki również mi się bardzo podobają. :)

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Blogger Template Created by pipdig