9 marca 2017

#42 Romwe spring wishlist

Witajcie! Dzisiaj zaprezentuję Wam moją drugą wishlistę ze sklepu ROMWE, jest to jeden z moich ulubionych azjatyckich sklepów! Pomimo tego, że mają bardzo trudne warunki współpracy, postanowiłam spróbować moich sił ponownie i stworzyć wishlistę. Szczerze to liczę na Was i poklikanie w te linki, wszystkim się odwdzięczę.

Jestem ciekawa co u Was słychać? Czy też czujecie już wiosnę? Pogoda jest w kratkę, ale mimo to wiosna zbliża się wielkimi krokami. Już nie mogę doczekać się słonecznych, ciepłych dni i planuję kolejne podróże. Chciałabym zacząć pisać na blogu bardziej życiowe posty na trudniejsze tematy, ale nie jestem pewna czy większość z Was będzie miała ochotę je czytać. Gdy patrzę na komentarze niektórych osób, które składają się z dwóch słów i emotki to mnie krew zalewa, jak można się aż tak "wysilić" po prostu. No ale nic, dziękuję za szczere komentarze każdemu z Was i stałym czytelnikom za to że czytają moje posty. Pozdrawiam Was i miłego, zbliżającego się weekendu ;)


 
                                {KLIK}                                                               {KLIK}                                        

 
{KLIK}                                                                 {KLIK}



41 komentarzy:

  1. Lubie życiowe tematy, więc jak najbardziej chciałabym je tutaj zobaczyć ♥
    Co do klików - dane wszędzie, mi nie masz się czym odwdzięczyć bo klików nie mam, ale nie liczę też "coś za coś" :) I te komentowanie .. taka jest mentalność, mnie osobiście też to w pewien sposób denerwuje ale cóż, żyjemy dalej! ☺

    Co do tej koszuli jeansowej - mega, mega, mega!
    Tobie również Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą jeansową koszulę:) jest super:)
    Klik: 9,81; 11,99; 21,99; 29,99:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wiem, że ją masz - zainspirowałaś mnie! Już dawno widziałam posta :>

      Usuń
  3. Bluzka z kaktusem bardzo mi się podoba <3 Uwielbiam kaktusy. W pokoju mam teraz 9 kaktusików :D Kiedyś moja kolekcja była dużo większa, ale miałam tak niegrzeczne koty, że zrzucały kwiatki z parapetów.

    Czekam na ten bardziej życiowy post :) Mam nadzieję, że jednak znajdzie się jakaś grupka osób, która się nim zainteresuje i wypowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, komentarze składające się z kilku słów potrafią być denerwujące, zwłaszcza, jeśli nad postem spędziliśmy trochę czasu. Pogoda u mnie również w kratkę, w końcu ''w marcu jak w garncu'' :))
    Co do ciuszków, to bardzo podoba mi się ta jeansowa koszula. Idealna na wiosnę! Wygląda na całkiem dobrze wykonaną:)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik | Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  5. po klikane
    9.81
    11.99
    21.99
    29.99
    ps. Jeżeli masz czas to zapraszam też do klikania u mnie <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się szczególnie ostatnia, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, pogoda rzeczywiście w kratkę. Czekam już na słoneczne dni :) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tematy życiowe są jak najbardziej w porządku, sama takie preferuję u siebie. A co do koszulek to ta pierwsza i druga to życie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi sie Blue-Vertical-Striped-Embroidery-Tie-Blouse cena 29,99$

    OdpowiedzUsuń
  10. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładne rzeczy wybrałaś! Poklikałam:
    9.81
    11.99
    21.99
    29.99
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kotki już gdzieś widziałam i musze przyznać, że są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że pisz jak najwięcej co u ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja będę miała oczywiście ochotę takie posty czytać, a propos takich komentarzy, to zgadzam się w stu procentach (od jakiegoś czasu zaczęłam wrzucać je u siebie w spam).
    Śliczne rzeczy wybrałaś, poklikane: 9.81$, 11.99$, 21.99$, 29.99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Cool shirt!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  16. Super koszula jeansowa ! ;) Kliknęłam ;D
    Z chęcią poczytałabym o Twoich życiowych przemyśleniach.
    Nie martw się odnośnie pustych komentarzy typu:"Super bluzka" - wpadnij do mnie" ;D Wiele blogerów czeka na zwrotny komentarz i odwiedziny na swoich blogach zamiast skupić się i wypowiedzieć na temat, który piszesz;)
    Buziak ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. linki poklikane :*
    a co do postów- chętnie poczytam :) czasem, przyznaję się do tego bez bicia- sama piszę bardzo krótkie komentarze. Staram się zamieścić coś konstruktywnego, bo czytam cały post i chcę naprawdę pokazać autorowi postu, że jego praca jest doceniona. Ale nie zawsze są możliwości i "głowa do tego". Czasem odwiedzam blogi podczas pracy i tak to właśnie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  18. Życiowe posty z wielką chęcią poczytam, zawsze to jakaś odmiana :)
    Jeżeli chodzi o sam sklep Romwe, to mają bardzo ciekawy asortyment. Z przedstawionych przez Ciebie rzeczy najbardziej podoba mi się koszula :) W linki kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe jak to na żywo wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się zdjęcia w stylu indiańskim. Poklikałam w linki. Dziękuję za odwiedziny na blogu i zapraszam ponownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisz z głębi serca, takie posty są ciekawsze niż pokazywanie paznokci i dwa zdania komentarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słoneczko możesz być pewna że masz we mnie wierną czytelniczkę postów od początku do ońca. Ach te współprace.. czasem są na prawdę irytujące :/ Poklikałam oczywiście Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane ,śliczne ubrania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocia koszula jest NIEZIEMSKA! 😍 Mimo,że osobiście nie kupuję rzeczy w internecie,zwłaszcza na azjatyckich stronach,to stopniowo próbuję się do nich przekonać i w końcu coś zamówić! Zawsze jest to też pewna oszczędność :P Wspaniała wish lista. Trafia w mój gust❤
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe rzeczy wybrałaś. Ta koszula w kotki jest super :) Kliknęłam we wszystko :) Pozdrawiam,charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega lista! Ta koszula z kotem - pomysłowa, choć za kotami nie przepadam to myślę, że byłabym w stanie ją założyć :) A pisz o czym tylko chcesz, przeplataj posty - to Twój blog, a fajnie jest czasami poczytać coś poza samym oglądaniem zdjęć, bez tekstu (choć nie mówię, że takie teksty są złe, każdy ma swój styl) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten kołnierzyk z kotem skradł moje serce! :D http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Już powoli czuję wiosnę i bardzo się z tego powodu cieszę :)
    Poklikałam we wszystko. Mam nadzieję, że uda Ci się mimo tych trudnych warunków współpracy (swoją drogą jestem ciekawa czemu są one takie trudne). Co do postów to ja przeczytam każdy bo lubię tu wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybrałaś świetne rzeczy ;)
    klik
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ta koszula z frędzlami całkiem fajna:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie poczytam ciekawe posty! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie te rzeczy bardzo mi się spodobały ^^ Chciałam Cię poinformować, że komentując post o LOTERII na moim blogu bierzesz już w niej udział, więc prosiłabym Cię abyś podała pod komentarzem jakiś numer od 1-14. Kto wie, może tym razem szczęście uśmiechnie się do ciebie :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne ubrania! Wiosnę faktycznie już czuć ale niestety ja czuję się nie za dobrze choroba mnie dopadła ;* dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię życiowe tematy:) Czyta się Ciebie lekko i przyjemnie:) Nie zawsze komentuję, ale często czytam Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!