3 marca 2017

#41 Co przywiozłam z Francji? & zakupy z Zafula, Rosegal i Banggood

Chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować kilka rzeczy, które przywiozłam z mojej wycieczki do Francji. Uwielbiam robić zakupy w tym kraju, asortyment produktów jest większy niż w Polsce no i oczywiście mają Primarka, którego u nas brakuje. Na końcu postu pokażę jeszcze cztery rzeczy z Zafula {klik} , Rosegal {klik}  i Banggooda {klik}, {klik}. Zawsze kiedy odwiedzam Francję, kupuję też przynajmniej jedną książkę lub gazetę, aby ćwiczyć mój francuski i sobie coś poczytać. Co Wam się najbardziej podoba?


Segregator, świeczki i światełka LED

 





 Deska i łyżka z turkusowymi elementami


Bielizna z Primarka

Kocyk z Primarka
 
Pesto Rustico, moje ulubione <3


Pyszna bio herbatka, za 6 euro ( szczerze to kupiłam ją głownie dla puszki)

 
Podstawka na herbatkę z Paryża

Eko torba z Primarka za 2 euro

Nie mogłam zapomnieć o kotkach ^^


Banggood

  • pendrive 4 GB w kształcie konika - KLIK
  • zeszyt z motywem tropikalnym - KLIK


Zaful & Rosegal

  • zielony sweter z wiązaniem - KLIK
  • beanie z naszywką - KLIK








53 komentarze:

  1. Podstawka na herbatkę i te świeczki przeurocze! <3 Z resztą wszystko super i ty też świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy przywiozłaś :) Wszystko takie piękne i kolorowe. Bardzo spodobały mi się świeczki (po raz pierwszy widzę jakieś w takich puszeczkach) i marmurkowy segregator.
    Szampony też mnie zaciekawiły, bo lubię kosmetyki z tej serii, ale takich rodzajów w naszych drogeriach nie widziałam.
    Widzę, że buty pasują Ci do sweterka :) No, wszystko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze rzeczy przywiozłaś! haha ja chyba też skusiłabym się na tą herbatkę ze względu na pojemniczek ;D Super buty i czapka!.
    Widzę, że często bywasz w Paryżu, sama wybieram się tam wiosną, więc kto wie, może tam się spotkamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy przywiozłaś z Francji :) Patrząc na nie będziesz miło wspominać wyjazd ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba :) ale światełka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! Fajne rzeczy upolowałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie rzeczy mi się podobają, a turkus to jest mój kolor którego uwielbiam od dobrych dwóch lat :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne nowości, Świeczki prezentują się bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te szampony obłędnie pachną <3 I widzę, że uwielbiamy to samo pesto! Przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. very nice post :)
    happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. I love all of them. They are so cute. I'm your new follower

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie te świeczki a o segregatorów to juz nie wspomnę :D zazdroszcze zakupów:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Światełka bardzo mi się podobają, sama takich szukam, ale niestety wszędzie ceny jak z kosmosu :D Sweterek cudowny! Poklikałam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy kupiłaś. Segregator mnie urzekł ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Koc z Primarka wygląda cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Great stuff. Your photos are amazing! I love them the most. :) And the underwear and the candle. ♥

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy, sporo ze sobą przywiozłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, ile cudowności! Brałabym taki sweter khaki i ta bielizna! *.* Primark ponoć niedługo ma być i w Polsce! Także może, może. :D
    Światełka są urocze! Uwielbiam wszystkie takie kuleczki, nie wyobrażam sobie mojego okna bez cotton ballsów czy innych światełek. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle wspaniałych rzeczy a ja największą uwagę skupiłam na świeczkach (uwielbiam) i na tym pendrive :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne rzeczy przywiozłaś ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny ten zielony sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy! Bardzo podobają mi się lampeczki oraz sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne rzeczy przywiozłaś z Francji :) zazdroszczę zakupów w Primarku :D będąc za granicą bardzo lubiłam ten sklep :)
    rzeczy z zamówień też super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne rzeczy. Śliczne te świeczki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zakupy;) Przeurocze są te świeczki w tych puszeczkach i pendrive-konik;)
    I obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post, my dear! I like your photos, a lot!
    They're amazing.


    Follow me, by Gothic

    OdpowiedzUsuń
  27. Extra zakupy :) Bielizna bardzo seksi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten koronkowy biały staniczek jest przepiękny, zakochałam się! ^^
    Ogólnie, przyszłam tu z innego powodu - nominowałam Cię do LBA! Bardzo podoba mi się Twój blog, Twoje zróżnicowane posty i to Ciebie wybrałam do tej nominacji :) Moje odpowiedzi i zadane prze ze mnie pytania dla Ciebie znajdziesz tutaj:
    http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/2017/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne światełka :D bielizna i kocyk:) wszystko zresztą mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też chciałabym odwiedzić kiedyś Francję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, sporo tego ;) Świetny biustonosz;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej ile uzbierałaś tu rzeczy! Urocze są niektóre! Hah, zmieściły się w walizce? :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocyk jest bardzo słodki :D przydałby mi się taki!:)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. prześliczne rzeczy, mogliby w końcu w Polsce otworzyć Primark :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Haha, rozumiem Cię doskonale, też często kupuję herbaty bo mają przepiękne puszki czy pudełka :D Są potem świetną ozdobą albo przechowują kolejne zioła do picia. Za to zakochałam się z marmurkowym segregatorze, mam nadzieję że znajdę takie coś u nas, bo na razie widziałam tylko marmur z jakimiś nadrukami rodem z pamiętniczka trzynastolatki... A mi koleżanka przywiozła z Paryża jedynie makaroniki, i to pokruszone :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie rzeczy świetne :) Lampki, świeczki i tropikalny zeszyt podobają mi się najbardziej!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten kocyk musi być mega przyjemny w dotyku :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. in love with all the details!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: BIKER GIRL

    OdpowiedzUsuń
  39. Podstawka na herbatkę jak dla mnie wygrała ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne pamiątki! <3

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne rzeczy Kochana ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Również lubię Presto Rustico :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  43. Wiele pięknych rzeczy, a najbardziej mi się podoba pendrive, eko torba i światełka. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakież ta herbata ma ładne kolory 😁 I dla takiej puszki też bym się na nią skusiła 😂 Śliczny kolor ma ten sweterek i wielki plus za wiązania - strasznie podobają mi się takie elementy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bry :* Najbardziej podobają mi się Twoja zdjęcia i zdjęcia Ciebie! :D A poza tym świeczki, podstawka pod herbatę i zielona bluzka. I Twój wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Zieleń butów i swetra to i mój kolor ;D Drobnostki przemiłe - na pewno cieszą ;) A i herbatkę też kupiłabym dla tej puchy :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Kocyk z Primarka jest prześliczny ♥,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta podstawka na herbatę - rewelacja <3
    Wszystkie linki kliknięte - będę wdzięczna za to samo :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!