12 lutego 2017

#39 Brązowy kożuszek ROMWE & jeansowa sukienka ROSEGAL

Witajcie, dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować mój nowy kożuszek od ROMWE oraz jeansową sukienkę z ROSEGAL. Dodałam do tego czarną bandanę na głowie i czarną torebkę. Jestem już po sesji, także mam dużo czasu, będę odwiedzać Wasze blogi. W środę wybieram się do Paryża, cieszę się nie samowicie! Mam nadzieję, że uda mi się zrobić dużo świetnych zdjęć.
Życzę Wam miłego weekendu i bardzo proszę o poklikanie w linki na dole :*

 









Kożuszek - ROMWE {klik}
Sukienka - ROSEGAL {klik}
Buty - Zalando.pl
Torebka - Primark 


67 komentarzy:

  1. Ale super są te buty ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie! :) Ale zazdroszczę Ci tego Paryża! :) Poklikane oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your outfit so much!

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny ten kożuszek kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na zdjęcia z Paryża - mam nadzieję, że i ja się kiedyś tam wybiorę :D
    Sukienka cudowna, bardzo ładnie komponuje się z tym kożuszkiem :)
    W linki oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to wszystko ze sobą połączyłaś :) Bardzo podoba mi się ta jeansowa sukienka, ale z całego zestawienia buty urzekły mnie najbardziej! :) Może dlatego, że sama szukałam podobnych, ale nie udało mi się takich znaleźć.
    Udanej wycieczki do Paryża :) Zdjęcia na pewno przywieziesz piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka nie w moim stylu, ale w tym wystawieniu wygląda bardzo dobrze ;) No i życzę udanego pobytu w Paryżu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten kożuszek! A sukienka będzie super wyglądać wiosną do trampek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz. Extra kozuszek, sukienka, buty, torebka, bandamka...wszystko mi się tu podoba! Zazdroszczę Ci wyjazdu do Paryża i czekam na fotorelację! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie! Ta stylizacja bardzo do Ciebie pasuje :)
    Udanego wyjazdu. Uwielbiam Paryż!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sukienko koszula :) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosiłas o klikanie w linki- zrobione :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejku- wyglądasz świetnie i oryginalnie :D Poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kożuszek jest genialny, bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłej podróży do Paryża! Wyglądasz świetnie. Podoba mi się Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kożuszek i buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego wyjazdu, koniecznie zrób potem jakiś post. :* ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja i mega sukienka!! *.*
    obserwuję ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sukienka:) poklikane i zaobserwowane:) liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko mi się Kochana podoba, wyglądasz rewelacyjnie.
    Widzę stylizacja dopracowana w każdym calu.
    Poklikane.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look :) Sukienka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylówka ! <3 bardzo ładnie wyglądasz a tej bandanie !

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz, kolor kożuszka ciekawie komponuje się z jeansem, super !

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten kożuszek:) Cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz jak z nie tego świata, nie z tej epoki! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie, po prostu świetnie ! ; )
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Absolutely amazing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajna stylizacja! śliczne buty :)

    OBSERWUJE

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz :* ten kożuszek i buty skradły mi serce :*
    poklikane: 21.99$, 26.21$ :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko świetnie dobrane, bardzo podoba mi się Twoja stylówka. ;)
    Poklikane! ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoja koszula jest urocza! ;) Ogólnie cała stylizacja jest bardzo spójna ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny kożuszek - kliknięte 21,99 ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawe zestawienie! Szczególnie zwróciłam uwagę na dodatek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny zestaw, wszystko mi się podoba!
    klik: 21.99$ i 26.21$:)
    Udanej podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikane ;) super kożuszek :) pozdrawiam :) aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. kożuszek jest świetny <3 a bandana na głowie bardzo Ci pasuje :) w ogóle wyglądasz super :)
    miłego wyjazdu do Paryża :) :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja, kliknięte ($21.99 i $26.21)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ciekawe i oryginalne połączenie,podoba mi się! :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczna stylizacja :) Buty i kożuszek skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  40. ale ten kożuszek jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawy zestaw :) Kożuszek i trapery świetne!
    Poklikałam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne połączenie wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. EKTSRA ! Oldshool połaczony z nowoczesnością, aż chce się wiecej !

    OdpowiedzUsuń
  44. super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zawszę podobały mi się takie kożuszki! Piękna stylizacja! :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie wyglądasz! Bardzo ładne połączenie z kożuchem :) Od razu spodobał mi się twój blog - obserwuję!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialny jest ten kożuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudna kurteczka <3
    po klikane
    21.99
    26.21
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurcze, chyba w tej stylizacji nie ma rzeczy, która by mi się nie podobała. Naprawdę fajnie wszystko do siebie dobrałaś :) Poklikałam :)

    Obserwuję i zapraszam :D
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny kożuszek <3
    sukienka rownież bardzo mi się podoba !
    super zestaw swtorzylaś kochana- jak najbardziej moje klimaty, absolutnie nic bym tu nie zmieniła <3

    23,99$, 26,21$

    OdpowiedzUsuń
  51. Stowrzylas super stylizacje. Zwracasz na siebie uwagę - pozytywna! Podoba mi się ten płaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kożuszek świetny, kolorek mnie urzekł :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Super wyglądasz! Wszystko wygląda bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny jest ten kożuszek

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Nietuzinkowe połączenie.. bardzo mi się podoba! Kozuszek jest świetny, podobnie jak ta koszulo-sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny ten kożuszesz :) Kliknęłam w linki, jak możesz kliknij u mnie w niedawno dodanym poście z nowościami z shein i romwe :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajny look, sukienka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!