29 stycznia 2017

Jeansowa kurtka & burgundowa torebka


Witajcie! Jak się macie? Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację z kilkoma rzeczami od Sammy Dress i Rosegal. Zdjęcia są z dzisiaj, pomogła mi je zrobić moja przyjaciółka Paulina. 
Uwielbiam jeansowe rzeczy, dlatego postanowiłam zamówić tą uroczą kurtkę z naszywkami. Zamówiłam rozmiar M, niestety okazała się za mała, pomimo tego że dokładnie sprawdziłam wszystkie wymiary w tabelce i pomierzyłam moją inną jeansową kurtkę. Wielka szkoda, bo kurtka jest dobrze wykonana i ciepła. Torebka bardzo mi się podoba, jest także dobrze wykonana, wygląda porządnie, mieści w sobie dużo rzeczy, no i ten cudowny kolor burgundowy! Sweterek z drugiego sklepu całkiem fajny, ale mnie jakoś nie urzekł. Jak go zdjęłam, od razu zaczeły się sypać nitki. 
Na końcu postu zobaczycie kolorową chustkę z pomponami, z niej także wypadają nitki i jest krzywo uszyta. Zdecydowanie torebka, była moim najlepszym zakupem i przyda się do kilku stylizacji ❤️












Kurtka jeansowa - Sammy Dress {klik}
Sweterek - Rosegal {klik
Torebka - Sammy Dress {klik}
Sukienka - H&M
Okulary - Polaroid

 Chusta z pomponami - Sammy Dress {klik}

Bardzo proszę o poklikanie w te linki, odwdzięczę się tym samym u Was.
 Dziękuję także Ani z Anks-Blog za śliczne pędzelki do makijażu, które wygrałam :* Nie miałam okazji zrobić im zdjęcia, ale wkrótce się tu pojawi.

Share:

78 komentarzy

  1. Prześlicznie wyglądasz! Jestem pod wrażeniem, że z za małej kurtki i krótkiego sweterka udało Ci się stworzyć tak ciekawą stylizację :D Szkoda, że zamówienie niby fajne, a jednak nie do końca, bo rozmiary nie takie jak trzeba.
    Ta burgundowa torebka zdecydowanie jest moim faworytem :) Uwielbiam chyba wszystko co jest w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta kurtka, ale i torebka bardzo mi wpadła w oko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczyłam się tą kurtką Kochana :* Jak dla mnie rozmiarowo wygląda u Ciebie idealnie ! Ślicznie ! Oczywiście wszystko kliknięte <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka po prostu przecudowna! Świetnie udało Ci się wszystko połączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja odpiczatku jak ogladalysmy rzeczy na stronce upodobałam sobie tę torebkę, na żywo jeszcze ładniejsza. Zakochałam się w niej ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, a ta kurtka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful outfit! I really like your jacket and scarf!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe zestawienie powala na kolana! Uwielbiam tą jeansówke i torebkę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kurtka jest cudowna! Chcę taką! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurtka , ślicznie wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze mam problem z wystylizowaniem dżinsowej kurtki... Dlatego mam tylko jedną, i to najczęściej wisi w szafie nieużywana :D Muszę podpatrzeć u Ciebie jakieś stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie! Śliczna kurteczka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są przepiękne i mają w sobie " to coś ". Stylizację świetnie dobrałaś do całości scenerii. :)
    Chętnie dodaję do obserwujących ! :)

    Poklikane :
    1. 5.19 chusta
    2. 18.52 sweterek
    3. kurtki
    4. 13.79 torebka

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurtkę już chwaliłam na Instagramie :D ale napiszę, jeszcze raz- jest świetna! :) sweterek bardzo ładny, szkoda, że tak nietrwały :) cała stylizacja bardzo na plus :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ajćććć świetna jest ta kurtała, taka luzacka i nonszalancka, sama dumnie bym nosiła <3
    szkoda, że za mala, ale z tymi rozmiarami u nich już niestety tak bywa, ja noszę S, a zamawiać u nich muszę L :/

    Tak czy siak, świetnie wyglądasz kochana :)
    super sesja :)

    13,79$, 18,52$, 5,19$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta kurtka, szkoda, że za mała, choć na zdjęciach tego nie widać.
    Fajnie to wszystko razem połączyłaś, poza tym jakie ty masz zgrabne nogi - wow!:)
    Pięknie wyglądasz!:)
    klik: kurtki, 18.52$, 13.79$, 5.19$:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że trochę mała ta kurtka, ale wygląda naprawdę świetnie. :) Uwielbiam jeansowe kurtki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyszłaś :) pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com
    Ps. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz! Torebka ma śliczny kolorek. <3
    Poklikane. :)
    Obserwujemy?
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. MATKO BOSKA WEŹ IDŹ SIĘ UBIERZ, NA DWORZE JEST MILION STOPNI NA MINUSIE DZIECKO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! przez pierwsze 15 min było mi naprawdę ciepło :>

      Usuń
  22. Cała stylizacja bardzo fajnie dobrana ;) Podoba mi się strasznie kolor Twojego sweterka :) I oczywiście pięknie wyszłaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow super kurtka i torebka:) świetnie wyglądasz:*
    klik: kurtka niedostępna; 18,52; 13,79; 5,19$:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wszystko się komponuje Kochana :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia i piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że ta kurtka jest za mała bo wygląda rewelacyjnie! :)
    Oczywiście poklikałam (5,19$ , strona z kurtkami , 18,52$ , 13,79$ )
    I gratuluję wygrania bonu w konkursie Rabble <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna kurtka! Wpadasz rewelacyjnie w całym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna stylizacja. Szkoda że kurtka okazała się za mała. Dlatego ja nie kupuję przez internet bo boję się że wyślą mi zły rozmiar
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja ;)
    Obserwuję zapraszam do mnie 13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. You are beautiful :) Love your blog.


    everydayema.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjna kurteczka! ❤
    Poklikane! ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja i ta kurtka <3

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz, kurtka ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  34. ta jeansowa kurtka jest genialna! całość bardzo spójna i udana :) klikam 18.52$, 13.79$, 5.19$ :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super wyglądasz!! <3 mega! a tę chustę miałam... beznadziejna po czasie ;p
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie wyglądasz, kurteczka jest rewelacyjna <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja - cudnie to dopasowałaś. :)
    Serio bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam i zapraszam. :)
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz, kurtka jest po prostu genialna, uwielbiam ją :)
    dziękuję za obserwację, również obserwuję :)

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale fajne, klimatyczne zdjęcia! Super kurteczka! :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz:)
    Fajna ta kurteczka :) Szkoda, że z rozmiarem żle :P
    Poklikałam :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. great!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Stylizacja idealna! ♥ Najbardziej podoba mi się ta kurteczka!
    Pozdrawiam cieplutko,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam jeansowe kurtki! Mega jest ta Twoja :*

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepięknie wyglądasz!
    Oczywiście poklikałam :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  45. ojej.. nigdy nie podobały mi się takie jeansowe kurteczki, ani naszywki na ubraniach, ale Ty dobrałaś do kurtki takie ubrania i dodatki, że całośc wygląda przepięknie i bardzo mi się podoba! :) cudowne zdjęcia, a zimowy klimat dodaje uroku :) masz przepiękny uśmiech! :) poklikane kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  46. super outfit i jakie klimatyczne zdjęcia :)

    pozdrawiam,
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialna stylizacja :)
    Wszystko poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurteczka jest nieziemska <3. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny zestaw. Kurtka genialna, poprostu brak słów ! ♥♥♥
    Obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. You look so cute dear,love your outfit!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  52. Szkoda, ze kurtka jest za mała bo jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta kurtka jest prześliczna ! Mega podobają mi się takie z futerkiem:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna jest ta kurteczka:) Bardzo mi się podoba:)
    Sweterek ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  55. kurtka wygląda świetnie, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ślicznie wyglądasz! Wszystko pięknie razem ze sobą wyglądam, a kurtka bomba!
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ekstra ta kurtka ! Wygląda na Tobie po prostu świetnie ! Cała stylizacja jest super ;)) Bardzo mi się podoba ;)

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie wyglądasz! Genialna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  59. *.* idealnie wyglądasz ,sweterek, kurtka , kolory , bosko !!

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz prześlicznie. W środku zimy promieniejesz <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow, kurtka jest świetna i wielka szkoda że przyszła za mała :) Super wyglądasz, cały zestaw super!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Kurtka boska! Bardzo ładne zdjęcia. Widać ,że działasz z pasją .

    http://adrianainlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Super zestaw, kurtka jest genialna, uwielbiam hafty <3 Linki poklikane, kolejno ceny $28,94, $18,52, $13,79, $5,19 :)

    OdpowiedzUsuń

Blogger Template Created by pipdig