11 stycznia 2017

#33 ROMWE winter wishlist ♥

Sklep internetowy ROMWE już od dawna miałam na oku, mają tam świetne ciuszki! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka rzeczy, które przypadły mi do gustu. Bardzo proszę, żebyście poklikali w linki, odwdzięczę się Wam na waszych blogach tylko dajcie znać w komentarzu. No to do dzieła! Oto moje propozycje:

  
KURTKA szara - klik                                   KURTKA miętowa - klik 

?utm_source=sarowly.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=sarowly Black Marled Knit Patch Long Cardigan With Pockets pictures   

                          KURTKA bordowa - klik                          KARDIGAN - klik

 Blue Cable Knit Raglan Sleeve Sweater pictures    Pale Green Patchwork Print Sweatshirt

                       SWETER - klik                                                       BLUZA - klik



Co podoba Wam się najbardziej? Piszcie!

Shop sale itmes

76 komentarzy:

  1. Ostatnia jest w moim stylu! :) Poklikane, pozdrawiam! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy, kliknęłam, jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknąłem w ten szary sweterek bo jest śliczny i uroczy !
    obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam. :) Najfajniejsza jest miętowa kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miętowa kurtka przebija wszystko! :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy wybrałaś :) Chyba nie muszę Ci mówić, że najbardziej podoba mi się ta czerwona/bordowa kurtka i mam nadzieję, że pokażesz ją kiedyś w stylizacji na blogu :D
    Bardzo podoba mi się też ten miętowy sweterek i chętnie bym taki na siebie założyła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy!
    Zapraszam do mnie, na blogu trwa konkurs - zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętowa kurtka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam! A ze wszystkiego szary kardigan moim zdaniem najlepszy! Jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bordowa kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają:) Też lubię ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie rzeczy są świetne! Poklikałam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza szara kurtka i miętowa są najładniejsze. :) Ja jeszcze nie miałam okazji robić zakupy w tym sklepie. Ale widać, ze mają świetne rzeczy. :)

    Poklikałam we wszystkie linki! ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Siwa kurteczka najładniejsza !
    Obserwuje i zapraszam
    https://verqsq.blogspot.com/2017/01/feminism-trend.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodobała mi się szara kurtka - oczywiście klik 55,99 ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy wybrałaś
    kliknęłam w pare linków : 24,99 44,99 22,99 55,99
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie najbardziej podoba się ta szraa kurteczka ♥
    Poklikałam, moge prosić o to samo u mnie? ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ubrania!
    Bardzo podobają mi się kurtki i ten sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne rzeczy, poklikane :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szara i bordowa kurtka są cudowne :) sama chciałabym mieć takie <3
    kochana, pytałaś o te traperki z Instagrama- ja kupiłam je w Rzeszowie.
    Na stronie Housa ich co prawda nie ma i trudno sprawdzić dostępność, ale zawsze możesz wysłać e-mail z zapytaniem o nie ;) może akurat odpowiedzą i wskażą sklep, w którym można je dostać :)
    (linki poklikane- polecam się na przyszłość :D )

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne płaszczyki i kurteczki. :) Ciężko mi wybrać najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Same dobroci <3
    Poklikałam w linki :)
    Zapraszam również do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  23. Ubrania wyglądają naprawdę prześlicznie, sama chętnie chciałabym takie w swojej szafie.
    1. 55.99$
    2. 21.99$
    3. 44.99$
    4. 22.99$
    5. 24.99$
    6. 12.99$

    Najbardziej wpadł mi w oko ten szary sweterek, mam nadzieję, że współpraca będzie owocna, a ja tymczasem z niecierpliwością czekam na następny post, ponieważ z przyjemnością śledzę Twojego bloga ! :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wybór :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne rzeczy, poklikałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek najbardziej mnie urzekł, piękny kolor! :)
    Kliki również zostawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szary sweter jest super!! Kliknelam :)
    Masz swietnego bloga!

    pozdrawiam

    http://venswifestyle.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam ponownie Kochana Moja :* Powodzenia :* <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Great wishlist! Very cool!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się bordowa kurtka :D szuukałam takiej :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne propozycje! Jak ja Kocham sweterki!
    Poklikane buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta szara kurtka jest fajna ;)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post!!!!!!!!! Amazing selection!!!!!!!!! Cool jackets!!!!!!!!!!
    zametkiyulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bordowa parka cudna!
    poklikane wszystkie linki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bordowa kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne rzeczy :D
    Kurtka miętowa śliczna, bardzo mi sie podoba :D
    Oczywiście poklikałam :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Poklikane :) Najbardziej podoba mi się czerwona kurteczka. I miętowa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rzeczy wybrałaś! :) Najbardziej podoba mi się ten miętowy sweterek :)
    Poklikałam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Miętowa kurtka (21,99$) i bordowa (44,99$) najbardziej mi się spodobały :)
    Poklikałam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie te rzeczy są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikane kochana :) Super sweterek piękny ma kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale cudowności , kilka razy słyszałam o tym sklepie i chyba muszę do niego zajrzeć na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I really love your post.
    So inspiring.
    Have a nice week.
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne rzeczy. Bardzo fajny post. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten turkusowy płaszczyk jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bordowa kurtka skradła moje serce - jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  47. troszkę poklikałam :) Piękny jest ten kardigan, z resztą wszystko bardzo mi się podoba :)

    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne rzeczy! Prześliczny sweterek *-*
    Cudowny nagłówek ♥
    Poklikane.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  49. wietne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować, oczywiście pomagam i klikam : 55,99$, 21,99$, 44,99$, 22,99$, 24,99$, 12,99$

    mogę rownież prosić o kliki u mnie ? :)
    z gory wielkie dzięki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Najpiękniejszy dla mnie jest sweter, szkoda, że tylko w dwóch kolorach :(

    OdpowiedzUsuń
  51. Super sa te kurtki :) obserwuje :)

    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne rzeczy wybrałaś do tej wishlisty!
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Sweterki cudne *.*
    Poklikalam w linki
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Miętowa kurtka jest idealna! Totalnie w moim stylu <3 tak samo ostatnia bluza, ta szara. Będę musiała się rozejrzeć po tym sklepie ;) zapraszam do siebie i pozdrawiam.

    kajaspelniamarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękności, ciężko by mi było wybrać tylko jedną rzecz :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  56. Poklikałam! Świetne są te rzeczy, najbardziej podobają mi się dwie pierwsze :) Pozdrawiam cieplutko i będę wpadać częściej! charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Poklikałam :) Fajna ta kurteczka czerwona :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Niebieski sweterek, szara i czerwona parka są świetne :)
    Poklikałam!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ooo, a mnie podoba się ta pierwsza kurteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on GFC???Please follow ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten 4 sweterek z naszywkami jest super:) Wszystko bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  63. O rany jakie super rzeczy! Pomagam i klikam :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Bordowa kurtka skradła moje serce, bardzo podoba mi się jej kolor oraz fason :) (kliknięte, 44,99$) :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Miętowy sweterek i bordowa kurteczka, moje ideały, piękne :)
    Dodatkowo ta kurteczka też jest w wersji miętowej jasnej, przepiękna i sweterki pozostałe w sklepie też super!

    OdpowiedzUsuń
  66. Najbardziej podoba mi się ta ostatnia bluza i czerwona kurtka .

    OdpowiedzUsuń
  67. Szara kurtka jest mega!!!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/01/ulubiency-stycznia_29.html

    OdpowiedzUsuń
  68. bordowa kurtka i miętowy sweter są naaaj ! :)
    dodałam do obs :)
    pozdrawiam,
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!