30 grudnia 2016

#29 Camo legginsy & biały t-shirt


 Siemka! Dzisiaj kilka fotek z mojej stylizacji z motywem camo. Bardzo lubię nosić luźne i sportowe ubrania, czuję się w nich wygodnie. Na dodatek ostatnio moim ulubionym kolorem stał się khaki i ciemnozielony, dlatego camo jest wprost dla mnie idealne! Czarny beanie no i wygodne buty to już taki mój klasyk. Życzę wszystkim udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku ;*






T-shirt- New Yorker / Legginsy- no name / Beanie- The Hive / Buty - Etnies / Nerka- Femi Pleasure

42 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! :) Bardzo podobają mi się legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie fajne legginsy, a nerka świetna! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Great content) Really cool outfit )
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetne masz te leginsy :) Bardzo podoba mi się ten wzór moro. Plamki nie są ani za duże, ani za małe ;) Na co dzień chodzę raczej luźno ubrana, ale na bloga czy Instagram lubię się wystroić :D Mam pełno zdjęć w sukienkach i spódnicach, a nawet moja kuzynka była w szoku, gdy zobaczyła mnie na żywo w takim ubraniu ;)

    Nerka też ładna i pasuje do reszty stylizacji. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również zakochałam się w kolorze butelkowej zieleni ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba ;) Ja również wole nosić luźne, sportowe obrania :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja i przede wszystkim wygląda na wygodną! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne legginsy, lubię motyw moro choć nic w tym stylu nie mam. :D Podoba mi się też twój tatuaż, może przez to, że sama marzę o pewnym wyjątkowym, a nie mogę go zrobić. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nerka jest bardzo fajnym akcentem. :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Radości i spełnienia marzeń! Dużo uśmiechu i pozytywnego nastawienia! :)

    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i nie mój styl, ale Tobie bardzo pasuje !;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te leginsy są świetne, bardzo podoba mi się motyw moro.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasuje Ci taki look. Super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look, bardzo podoba nam się połączenie z wykorzystaniem motywu moro :)
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne legginsy <3 coraz częściej myślę, czy by takich z chińczyka nie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego sylwestra i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W mojej szafie brakuje spodni w tym motywie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki masz piękny uśmiech :)
    Leginsy wymiatają , rewelacyjnie wyglądasz i na pewno są wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Legginsy są mega <3
    Pozdrawiam i buźaczki na nowy rok :D <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Legginsy mega. Uwielbiam motyw moro, szczególnie na spodniach czy legginsach :)
    Z przyjemnością będę obserwować twojego bloga. A z okazji Nowego Roku życzę ci spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię taki styl :) podoba mi się. Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny moro zestaw, teraz khaki na czasie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Camo wraca do łask :) a białe koszulki - nieśmiertelne i zawsze wyglądają dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  23. nice post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, odważnie :) Legginsy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja, mega w moim stylu, mam bardzo podobne legginsy z tally weijl i jestem z nich bardzo zadowolona! Szczęśliwego Nowego Roku <3

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog zostaje na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja. Wszystko pasuje do siebie po prostu idealnie. Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post! Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Strasznie fajna stylizacja! Legginsy przecudowne. ♥ Szczęśliwego nowego roku! :)

    http://xatsukochan.blogspot.com/2017/01/8-dziwnych-gadzetow-pochodzacych-z-azji.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne są te legginsy, ale na moich nogach pewnie wyglądałyby... kiepsko :D
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    Pozdrawiam, anonymous-introvert.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super spodnie i ogólnie cała stylizacja. Szczęśliwego nowego roku! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zupełnie nie mój styl, ale wyglądasz dobrze :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mój styl, jednak na Tobie to wszystko wyglada idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne legginsy ;)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    www.moda-eny.blog.spot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnie rewelacja :) Sama bym sobie chętnie takie sprawiła :))

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!