27 grudnia 2016

#28 Kolorowy zegarek we wzorki z motywem piórek ZAFUL

Jak tam kochani po Świętach? Wprawdzie szybko minęły, ale czeka nas jeszcze Sylwester- mogę przez kilka tych dni odpocząć od uczelni. Bardzo miło je spędziłam, czy Wy także? Chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować mój nowy zegarek ze sklepu ZAFUL, urzekł mnie swoimi wzorkami oraz tymi piórkami na tarczy. Uwielbiam  nosić bransoletki na rękach, a zapięcie tego zegarka wygląda jak takie od materiałowej bransoletki. Gdy go zobaczyłam, od razu wiedziałam że jest dla mnie idealny!








Działa bez zarzutów, nosi się przyjemnie. Jedynie do czego mogłabym się doczepić to za duża ilość piórek na tarczy przez co nie można dokładnie odczytać godziny. Zamiast 12 jest ich 17. Ale to tylko jedna, drobna uwaga. Możecie go zamówić TUTAJ {klik} za jedyne 5.13$, jak dla mnie stosunek jakości do ceny jest rewelacyjny.


 I jak Wam się podoba? Jestem baardzo zadowolona ;)



http://css.zaful.com/imagecache/ZF_V2/images/pageimg/promotion/Christmas2016/banner.jpg 


Co w następnych postach? 1 | 2 

 Bardzo prosze o klikanie w te cztery powyższe linki, podajcie ceny a odwdzięczę się u Was w postach tylko dajcie znać w komentarzu. Miłego tygodnia :* 

27 komentarzy:

  1. Jestem maniaczką zegarków i ten mnie urzekł, jest świetny! Poklikałam- 5,13 ; 17,99 ;24,49. Liczę na rewanż. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zegarek! Ogólnie zaful ma bardzo dużo ładnych zegarków :) W linki poklikałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski jest ten zegareczek :) Życzymy Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zegarek - 5,13 ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny! Na lato idealny wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, na lato będzie idealny

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię nosić zegarków, ale ten po prostu mnie oczarował! Jest cudowny. Taki letni, kolorowy, wow. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki aztecki troszkę ten zegarek :) Nie moje klimaty ale wygląda całkiem uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę fajny ten zegarek :) Pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zegarki, ten nie w moim stylu, ale prezentuje się bardzo ciekawie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarek na prawdę urzeka , jest śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny jest ! też mam zegarek z motywem tego piórka :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten zegarek, jest bardzo oryginalny . Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy sylwestrowej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niedawno też zamówiłam sobie zegarek, ale bardzo klasyczny. Ten Twój mnie oczarował. Świetnie wygląda zapięcie jak w bransoletce. Zabawnie z tą tarczą i nadmiarem piórek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tarcza faktycznie zbyt pstrokata, chociaż całość wygląda pięknie. Gdybym nosiła zegarki/bransoletki, to nosiłabym go właśnie jako ozdobę, a godzinę sprawdzałabym mimo wszystko na smartfonie :---D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny ten zegarek :) nawet zauważyłam że pasuje do Twojego piórka w logo :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na pobudzenie zmysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!