13 grudnia 2016

#24 Naszyjnik ze sklepu ZAFUL

Ostatnio doszła do mnie paczka ze sklepu ZAFUL, był w niej także piękny naszyjnik z kolorowymi kamyczkami i zwisającą łezką. Już na ich stronie bardzo mi się spodobał, ale na żywo wygląda jeszcze lepiej! Wydaje mi się, że pasuje do bluzek na ramiączkach lub takich z wyciętym dekoltem. Jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości to jest genialny. Nosiłam ten naszyjnik cały dzień a nic się z nim nie stało, w porównaniu z jakimiś innymi kupowanymi w sieciówkach za podobną cenę. No i ślicznie się prezentuje, jak Wam się podoba?

Wreszcie dzisiaj zaczęłam już robić świąteczne zakupy, zauważyłam, że dużo z Was kupiło już prezenty, a ja jeszcze nie do końca. Także najwyższy czas się porozglądać i coś kupić ;) Pochwalę się jak już wszystko skompletuję. Jak Wasze przygotowania do Świąt? 

Naszyjnik - {klik}






Naszyjnik - {klik}

Proszę o klikanie: 1 / 2 / 3 / 4 odwdzięczę się każdemu na Waszych blogach :*

22 komentarze:

  1. Bardzo ładny naszyjnik, poklikałam kochana (2,83$, 17,99$, 5,08$, 6,90$) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik extra ale Twoje tatuaże jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super naszyjnik:) Ale masz świetne tatuaże:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie <3
    Każdy link kliknięty - będę wdzięczna za to samo :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny naszyjnik i boskie masz tatuaże <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny naszyjnik i pasuje mi do Ciebie :) Moja mama uwielbia kamienie i kupiłam jej na święta bransoletkę z kamykami. Tacie kupię słodycze, bo to go najbardziej ucieszy :) Chłopakowi robię książkę z naszymi zdjęciami. Wczoraj rozglądałam się za jakimiś prezentami i kupowałam kartki świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda naprawdę ślicznie! ;)
    Ja dzisiaj zabieram się za pakowanie pierwszej tury prezentów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękny. :)
    Ja z przygotowaniami tak 50/50. :P Prezenty kupione, ale nie wszystkie zapakowane, a do tego czeka mnie co najmniej weekend pieczenia, ale nie narzekam, bo lubię to robić. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknięte Kochana , piękne tatuaze , naszyjnik też :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny naszyjnik! :3 A tatuaże marzenie <3 Poklikałam :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czaderskie tatuaże, a naszyjnik cudny!:)
    poklikane: naszyjnik - $2.83, zaful, $17.99, $5.13, $6.90 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny naszyjnik :) A moje przygotowania do swiat zaczna sie dopiero wtorek/sroda zapewne choc dzis cos mama o ubieraniu choinki jutro wspominała :D jednak jeszcze w poniedzialek i wtorek uczelnia.. Potem robie sobie wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny naszyjnik. Oczywiście poklikane : naszyjnik - 2,83$, koszula - 17,99$, zegarek - 5,13$, czapka z pomponami - 6,90$ :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny, sprawdzi się na nie jedną okazję! :)
    Zapraszamy do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały naszyjnik. Pięknie w nim wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!