10 grudnia 2016

#23 Świąteczne dekoracje w moim pokoju

Za dwa tygodniu już Święta, zbliżają się one wielkimi krokami. Bardzo lubię czytać świąteczne posty na Waszych blogach, dlatego zainspirowałam się nimi i postanowiłam dzisiaj pokazać kilka dekoracji z mojego pokoju. Wprawdzie nie mam jeszcze choinki w mieszkaniu, ale w moim pokoju pojawiły się gdzieniegdzie świąteczno-zimowe oraz podróżnicze akcenty.

Żywe drzewko choinkowe i stroiki od kilku lat są moim grudniowym "must have", nie wyobrażam sobie Świąt bez żywych gałązek. Sztuczna choinka nie oddaje prawdziwego, świątecznego klimatu, nie ma ona leśnego zapachu no i nie wygląda ładnie. Gdybym miała wybierać czy wolę mały stroik z żywych gałązek, a wielką, sztuczną choinkę to i tak wybrałabym stroik. Kocham wszystko co naturalne, a przede wszystkim zielone! Także sztucznym choinkom mówię stanowcze NIE.

No to zaczynamy, zapraszam do oglądania moich kilku, świątecznych dekoracji.

 Świąteczny wianek- 18 zł (w kwiaciarni) / Podgrzewacze zapachowe Bolsius (Rossman, ok 7 zł) / Świeczki Bolsius ok. 10 zł (Rossmann) / Suszone pomarańcze i goździki 8,90 zł/paczka (Nanu-Nana) / Aniołki- no name / Bombki (najmniejsze) - 14,99 zł za 24 sztuki (LIDL)


 Stroiki z żywych choinek idealnie nadają się do pomieszczeń, w których nie ma choinki, albo na świąteczny stół lub inny mebel tam gdzie znajduje się choinka. Pierwszy stroik ze zdjęcia stoi na stoliku u mojego taty w pracy, nie ma tam miejsca na żywą choinkę, dlatego udekorowałam to pomieszczenie dość małym stroikiem.  Wianek kupiłam gotowy w kwiaciarni, ale cały stroik i aranżację zrobiłam własnoręcznie. Bardzo ważnym dla mnie elementem są świeczki palące się w długie, zimowe wieczory. Aż od razu cieplej mi się robi na sercu, gdy niedaleko mnie pali się świeczka! Muszę udekorować jeszcze wianek do mojego pokoju, w następnym poście pokaże Wam jego fotki.

 Lampki LED 100 szt. - 11,99 zł (Auchan, na promocji)

 Nad biurkiem mam zawieszoną magnetyczną tablicę o wymiarach jakoś 70 cm x 50 cm, przywieszam na niej moje pamiątki z podróży. Zawsze z moich wycieczek musze przywieźć magnesik. Na okres Świąt i nie tylko, postanowiłam udekorować moją tablicę światełkami, które kupiłam na promocji w Auchan. Jest to moja ulubiona dekoracja w moim pokoju ♥

 Jak Wam się podoba? Na tablicy jeszcze jest dużo miejsca na nowe magnesiki.

 Świeczniki - 4,99 zł/szt (PEPCO)

Uwielbiam siedzieć w pokoju w półmroku i palić zapachowe świeczki... Klimat jest idealny!

 Świeczka zapachowa z brokatem - 4,99 zł (LIDL) / Wazon - 4,99 zł (IKEA) / Wieża Eiffla - 2 euro

Powyżej kompozycja łącząca w sobie akcenty z moich podróży wraz ze świąteczną świeczką. Na dno wazonu wsypałam muszelki przywiezione z wakacji (paczka kupiona w Turcji bodajże), na to kilka goździków i obok postawiłam miniaturkę Wieży Eiffla kupionej koło Sekwany ♥


I na koniec mój kochany kotek przywieziony z Grecji - Afrodyta (zdrobniale -  Łatuś) ♥
To będą jej pierwsze Święta w życiu jak i w Polsce, zapewne nie może doczekać się żywej choinki... Ciekawe czy ta choinka to przeżyje!

Kto chciałby się wymienić ze mną świąteczną pocztówką? ♥ Jeśli macie ochotę, piszcie mi Wasze adresy na maila: rzepkasarah@gmail.com

Jak tam Wasze przygotowania do Świąt? Piszcie!


59 komentarzy:

  1. Pozdrowionka dla kotka ;) Lepiej pilnuj choinki kochana ;) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie uświadomiłaś mi, że u mnie w domu jest tylko jedna ozdoba świąteczna!! Musze koniecznie to zmienić ;D
    Wystrój i klimat idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne ozdobki! I slodki Kociak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ozdoby, a ta tablica z magnesami robi wrażenie! :) Ja miłość do magnesów odkryłam dopiero w tym roku dlatego mam tylko 2 magnesy z Włoch, które wiszą na lodówce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocię jest niezwykle słodkie!
    Osobiście uwielbiam robić papierowe ozdoby, czy to na choinkę czy do dekoracji domu. Robię na przykład mini-miasteczko, z uroczymi domkami, małymi postaciamii figurkami. Ścieżki tego miasta są wyłożone kolorowymi papierkami z pralinek, które wszyscy uwielbiają. Świeczki też kocham! Muszę już zacząć myśleć o przyozdobieniu domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale genialny pomysł! Uwielbiam takie rzeczy :) Bardzo mnie zainspirowałaś <3 masz jakiegoś swojego bloga? z chęcią zajrzę.

      Usuń
  6. Ale u Ciebie robi się świątecznie! Aż miło się patrzy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohoho, z choinką i kotem może myć różnie XD My się z mężem zdecydujemy chyba na małą choineczkę postawioną na komodzie, albo po prostu przystroimy mieszkanie inaczej :) Rok temu choinka co chwilę mdlała, a ja do dzisiaj nieraz wyciągam z jakichś zakamarków rozrzucone bombki :P
    I uwielbiam świeczki! Zwłaszcza zapachowe. Obowiązkowo uprzyjemniają mi każdy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają takie dekoracje, lampki świąteczne zawsze i u mnie na pierwszym mijescu. Zawsze nadają fajny klimat świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zawsze mam żywą choinkę, nie cierpię sztucznych a kotek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie masz w tym pokoju, u mnie dekoracje dopiero będą ^^ iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki słodki kotek <3
    własnie musze sobie kupić takie lampki, kocham je. Tworzą taki miły klimat :)
    Ciekawe czy jeszcze będą na promocji

    pozdrowionka, slicznie wygląda teraz twój pokój!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny kotek <3 bardzo klimatyczny wystrój :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie już od jakiegoś czasu przez połowę pokoju rozciągają się światełka choinkowe :) Kolejnym akcentem są świeczki oraz plakaty z napisami.
    Nie wiem czy dodam jeszcze jakieś ozdoby, ale jeśli starczy czasu, to wykonam coś własnoręcznie :)
    U Ciebie jest prześlicznie. Szczególnie podobają mi się te akcenty z podróży. No i ten słodki kociak!
    Sprawdź pocztę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie strojenie! super ;-) mnie wtym roku niestety ominęło, bo jestem poza granicami kraju ;(
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mega klimatycznie:) śliczny kotek:*
    również dodaje do obserwowanych:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne ozdoby <3 słodki kotek
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  17. klimatycznie ;) a jaki słodki kocur ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. O jaki piękny kotek! <3 cudne ozdoby!:)
    ja też preferuję żywe choinki, zwłaszcza takie w donicach, z korzeniami, które po świętach można spokojnie z powrotem wystawić na taras:)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj u mnie też będzie musiał być jakiś stroik z żywej choinki... bo pierwszy raz w życiu mamy sztuczną choinkę i brakuje mi czegoś...
    kotek kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nie wyobrażam sobie Świąt bez żywej choinki/ gałązek, poza tym ależ z Twojej kotki przywiezionej z Grecji jest kocia modelka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super dekoracje kochana, łatuś słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ŚWIETNY BLOG <3
    Super post!!

    Zapraszam do mnie na nowego posta: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nigdy nie miałam w domu prawdziwej choinki, u mnie co roku jest niestety sztuczna, ale i tak lubię ją ubierać ;)
    Pięknie przyozdobiłaś pokój, a kotek jest prześliczny ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Co tam ozdoby - kot jest przesłodki i jest najlepszym świątecznym umilaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeejj jak klimatycznie! Cudowanie ozdobiłaś ten pokój ;)) czuć magię świąt!
    Pozdrawiam,
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! od razu robimy się przytulniej w mieszkaniu! ;) a kotek jest przesłodki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny pokojik! mój wygląda podobnie:)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  29. ¡Hey! I love your blog, I am following you. I hope u could visit my blog and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam święta, uwielbiam ozdoby, uwielbiam Twój pokój wow!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale kicia słodka :) Ja jedyne co świeteczne mam w swoim pokoju to lampki na parapecie i malutka choinka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ale piekny stroik, a kot <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  33. mam tak samo przystrojoną światełkami tablice korkową :)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie te przygotowanie tak średnio, jestem w trakcie porządków, ale prezentów jeszcze nie mam kupionych. ;/
    Uwielbiam te świeczniki z Pepco, są bardzo tanie i megaa urocze. :))

    OdpowiedzUsuń
  35. A i masz przepięknego kota!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie ;)
    Śliczna kociczka - zaciekawiło mnie to, że została przywieziona aż z Grecji ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny klimat! Też uwielbiam światełka! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakiego masz pięknego kota, święta to magiczny czas szczególnie przez dodatki do domu, które "ocieplają" wizerunek, ja nie miałam nigdy na święta żywej choinki, w sumie chyba nawet bym nie chciała, bo wycinać drzewka tylko po to, by u nas stały na parę chwil to bez sensu, ale każdy ma swoje zdanie, w tym roku spędzam święta w rodzinnej miejscowości, więc o dużych dekoracjach świątecznych mogę zapomnieć, ale właśnie zamierzam zrobić stroik, fajnie, że podałaś gdzie co kupiłaś i za ile, może skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne ozdoby i przecudowny kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne dekoracje :) ja jeszcze nie zdążyłam zamontować żadnych ozdób w domu. Myślę, że na weekendzie wreszcie mi się to uda.
    Piękny kotek! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/2016/12/25-bordowy-paszcz-i-szary-szal.html i również dodaję do obs. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mój pokój pod względem dekoracji świątecznych wygląda naprawdę biednie - obwiesiłam tylko wazon złotymi bombkami. I gdzieś też mam choinkę z styropianu - minimalizm w pełnej krasie.
    Pamiętam, jak kiedyś robiliśmy stroiki z świeżych gałęzi jakiegoś iglaka - przez kilka dni roznosił się cudowny zapach :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny, świąteczny klimat masz w pokoju :) Stroik prezentuje się pięknie. Ja uwielbiam świeczki i przeróżne świecidełka :) A kotek jest przeuroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie powiesiłam cotton balls i kupiłam świąteczne świeczki, kocham taki świąteczny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie mam jeszcze nic świątecznego w pokoju, bo nie mogę wymyślić, gdzie zamontować światełka... ;| Jak na złość wypaliłam ostatnio wszystkie tealighty i nie mam żadnych świeczek. Chyba czas skoczyć do Primarka, a miałam już unikać tego zła!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana Moja pięknie ozdobiłaś pokój, wspaniałe i estetyczne dekoracje . Twój Kociak jest wyjątkowy , na prawde mnie zachwycił. Mam nadzieję, że się nie obrazisz ae wygląda jak zły Pan z Wąsek, hihi Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz rację, podzielam zdanie- zdecydowanie choinka żywa- pięknie pachnie :D

    super masz wystrój, bardzo podoba mi się ozdobiona tablica korkowa, świeczki z Pepco- uwielbiam ten sklep! i cudowny koteł <3
    mam w domu dwa, także gdy przychodzi czas choinki- jest meksyk hehehehe :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaki kotek uroczy to zdjęcie mnie zachwyciło ;D lapki na ścianie zawsze fajnie wyglądają :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  48. what a nice post :)
    happy Friday! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  49. Oooo ale magicznie <3
    Ja jeszcze nawet nie zaczęłam przygotowań świątecznych, jakoś nie mogę z czasem się wyrobić i wszystko będę robić na styl niestety.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale cudowne *-* pięknie to wszytko wygląda ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładne dekoracje, ale kot podoba mi się najbardziej. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. strojenie pokoju jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jaki piękny kot! Naprawdę! Moja choinka już kilka razy byłą bliska wywróceniu ponieważ kotek chciał sobie zrbić z niej drapak:-P albo pobawić się bombkami :D Pięknę ozdoby świąteczne, uwielbiam takie kilmaty:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!