23 listopada 2016

#17 Black Friday & SAMMYDRESS wishlist

Wyświetlanie sd.jpg

Witajcie! Jak mija Wam tydzień? Mój był bardzo pracowity, postanowiłam chodzić na wszystkie zajęcia na uczelni oraz musiałam się uczyć na kolokwia. Ale jutro mam tylko hiszpański no a później weekend! Zapewne dobrze wiecie, że w ten piątek jest Black Friday, co oznacza mnóstwo promocji i przecen w sklepach internetowych jak i stacjonarnych. Black Friday przyszedł do Polski z USA, a poprzedza go czwartkowe Święto Dziękczynienia. Jest to idealny moment przed świętami do kupienia prezentów najbliższym, no i oczywiście sobie.

Dostałam dzisiaj propozycję współpracy z Sammydress, jest to sklep w którym możemy znaleźć dużo różnorodnych ubrań, akcesoriów i dodatków do domu. W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam moją wishlistę, a jest to idealny moment żeby coś zamówić z tego sklepu. Czeka na nas dużo promocji. Także zapraszam do oglądania.

Planuję w piątek zrobić małe zakupy i skorzystać w okazji kupując coś nowego. A czy Wy planujecie coś kupować? Jak podoba Wam się moja wishlista? Zapraszam do komentowania :D


Kurtka bomber {klik} /  Spodnie {klik} / Bluza {klik} 
Torba {klik} / Buty {klik} / Zegarek {klik}


Bardzo proszę o klikanie w linki oraz baner na górze i potrzymanie ich przez 30 sekund, polecę i skomentuję wszystkie blogi w następnym poście, które podadzą wszystkie ceny rzeczy :*





38 komentarzy:

  1. Świetna wishlista :) Kliknięte kurteczka: 26,37$ :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jasne, że pomogę - 26,37$, 15,01$, 31,35$, 13,14$, 11,67$, 3,71$ :)
    Powodzenia, jak coś jeszcze poklikać - pisz śmiało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałam ponownie w linki :)
      Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

      Usuń
  3. Ach zakochałam się w karteczce, piękna jest :) a jej cena to 26,37$, bluza która także mi się podoba kosztuje 31,35$, a ceny reszty produktów to: 15,01$, 13,14$, 11,67$, 3,71$. Obserwuje i Zapraszam do siebie http://mamakarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful wishlist!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio? i czemu już całą wypłatę wydałam haha :D
    Świetne rzeczy wybrałaś, wszystko masz kochana po klikane ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na black friday bo mam w zamiarach kupić portfel :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja TO BYM DUZOOO rzeczy kupiła tylko portfel cierpi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane, trzeba się wspierać :D Najbardziej podobają mi się buty i zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia we współpracy :)

    Wpadnij do mnie na konkurs :) http://martienna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna wishlista ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. poklikane! :) zegarek leci na wishlistę! szukałam go wszędzie, a widzę, że znalazłaś go za mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: jak klikam w napis BUTY to przekierowuje do innych, niż są na wihsliście :D do takich, które mam :) polecam je <3

      Usuń
  12. Szał zakupowy...aż serwer się zawiesi:) od tych zakupów:)

    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy wybrałaś, już nie mogę się doczekać przecen! :)
    Dziękuję za odwiedziny bloga, również poklikałam :*
    http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. już poklikane kochana <3 15,01, 31,35, 13,14 :)

    http://wooho11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. love your choices!

    WOuld you like to support each other by following? Let me know, I always follow back :) xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zupełnie zapomniałam, że w tym miesiącu jest Black Friday i wydałam już całe fundusze... Torebkę "łódkę" kiedyś miałam i była super :) Zegarek i buty bardzo fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Like your wishlist so much :)
    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wybór! ;) Mam taki sam zegarek, ale z turkusowym paskiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna bomberka i sweterek! Oczywiście ,że pomogę ^^ : $23.14, $3.71, $15.01, $26.37, $13.14. Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta bomberka o spodnie :-)
    Zapraszam na mojego bloga

    https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy wybrałaś! :)
    Oczywiście pomagam-klikając.
    $26.37, $15.01, $31.35, $13.14, $23.14, $3.71
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy! Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają :)
    Poklikałam! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się motyw zegarka :) Gratuluję i życze dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham wszystko co z naszywkami! Poklikane!
    Również obserwuje! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your choices!

    Followed you as you suggested dear, now waiting for you :) xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikane :)
    $26.37, $15.01, $31.35, $13.14, $23.14, $3.71 :)
    Torba jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie podoba mi się ten zegarek :D Nigdy takiego nie widziałam :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę piękna ta zielona kurtka 💕💕 martawbu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny ten zegarek! buty też przypadły mi do gustu!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!