9 listopada 2016

#14 Autumn Wishlist - ZAFUL.COM

Jesienna pogoda coraz bardziej mnie przytłacza. Październik minął jako tako, myślałam, że listopad będzie bardziej pogodny, ale jak widać myliłam się. Jest zimno i ponuro, a pogoda wcale się nie poprawia. Jestem jakaś przytłoczona, nie mam ochoty wychodzić zbyt często na dwór. Robię to tylko wtedy gdy muszę, np. idę na uczelnię, do pracy lub jadę do stajni do Florki. Nic z tym nie zrobimy i uważam, że trzeba sobie jakoś radzić z tą listopadową aurą. Palę zapachowe świeczki, czytam książki, piszę posty na bloga, głaszczę kotki i jakoś ten czas mija. Wkręciłam się w jesienny, melancholijny klimat- to fakt. Ale fajnie jakby na dworze było bardziej słonecznie i przyjemniej, myślę, że wtedy listopadowe dni mijałyby bardziej efektywnie. A czy Wy macie jakieś sprawdzone sposoby na przyjemniejsze spędzienie jesiennego czasu? ;)

Ostatnio napisała do mnie znana wszystkim firma Zaful {klik}, oferująca przeróżne ubrania i akcesoria dla kobiet. Zaproponowali mi współpracę, co mnie bardzo zaskoczyło. Przejrzenie ich sklepu internetowego trochę mi zajęło, ponieważ jest tam naprawdę bardzo dużo produktów. Wybrałam sobie kilka z nich, które w niedługim czasie zamówię i stworzę z nich własne stylizację. Starałam się zwrócić uwagę na oryginalniejsze rzeczy i bardziej ciekawe, być może trudniej dostępne w Polsce. Jeszcze nigdy nie miałam nic z tego sklepu także nie wiem jak to wygląda jakościowo, dam znać jak już dostanę przesyłkę. A czy Wy macie już jakąś opinię na temat tego sklepu?

Oto produkty, które wybrałam ♥ Jak Wam się podobają?

Striped Floral Embroidered Shirt http://gloimg.zaful.com/zaful/pdm-product-pic/Clothing/2016/05/28/source-img/20160528173243_78635.jpg?04 
Koszula {klik} | Top {klik}

 

Geometric Feather Pattern Woven WatchLayered Water Drop Necklace

Zegarek {klik} | Naszyjnik {klik}

Pompon Pendant Ethnic Felt Jazz Hat 
Kapelusz {klik}

Bardzo Was proszę o klikanie w powyższe linki, jeśli podacie w komentarzu ceny wszystkich produktów to polecę 5 wybranych blogów, które mi się spodobają w następnym poście oraz napiszę dlaczego je polecam. Pozdrawiam ciepło i miłej jesieni :*

Wyświetlanie 728-90.jpg


30 komentarzy:

  1. Ta koszula jest extra ! taka słowiańska :) Btw w poście na moim blogu pytałaś o to czy mam Instagram. podam Ci tutaj adres :) https://www.instagram.com/mint_on_mars/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś bardzo fajne rzeczy ;) Mega zegarek <3
    $17.99, $11.77, $5.13,$2.85, $6.97 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. $17.99 $11.77 $2.85 $5.13 $6.97
    bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapelusz jest naprawdę uroczy ! ;)
    $17.99, $11.77, $5.13,$2.85, $6.97
    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy:) tak dodałam do obs

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zegarek jest cudowny!
    Ceny: 17,99 $, 11,77$, 5,13$, 2,85$, 6,97$
    Poklikane :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już kilka rzeczy z tego sklepu i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama czekam na przesyłkę od tej firmy :) Poklikane :)
    $17.99, $11.77, $5.13,$2.85, $6.97

    OdpowiedzUsuń
  9. Chce kupić kapelusz, ale bez żadnych dodatków, cąły czarny :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jest extra! ja współpracuje ze sklepem ZAFUL i jak dotąd wszystkie ubrania które dostałam są bardzo dobre jakościowo ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też trochę przytłacza ta jesienna pogoda. Niezbyt lubię ubrania z motywami kwiatowymi, ale zegarek super! :) Poklikane. $17.99,$11.77,$5.13,$2.85,$6.97. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Motywy kwiatowe są ogromnie modne w tym sezonie, szczególnie jeśli są haftowane! Ogromnie podobają mi się rzeczy, które wybrałaś :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobała mi się koszula - paski i kwiaty oryginalny print ;) 17,99 ;)
    Pozdrawiam ;).
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna koszula! :* poklikane
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegarek i naszyjnik, cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałam już coś od tej firmy i byłam mega zadowolona z jakości ich produktów. Jedynie kombinezon troszkę odbiegał od tego ze zdjęcia (miał dłuższe nogawki), ale i tak się wszystkim podobał. Też uważam, że jak jest okazja zrobienia takiego zamówienia, to trzeba wybrać coś oryginalnego i coś, czego u nas nie ma ;)
    17,99$, $11.77, $5.13,$2.85 i $6.97.

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the hat.

    http://fashionwalkinbrussels.blogspot.lu

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula jest rewelacyjna.
    Oj tak jesienią ciepła herbatka i świeczki obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic z tego sklepu nie mam, bo raczej nie zamawiam na zagranicznych, ale bardzo fajne rzeczy sobie wybrałaś, super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nieraz dołuje mnie ta jesienna pogoda. Zwłaszcza odczuwam to, gdy rano jadę na uczelnię i jest ciemno, wracam do domu znowu jest ciemno! ;/ To jest strasznie irytujące. Brakuje mi też na pewno słońca. Nawet siedząc w sali na zajęciach, ale widząc połyskujące o szybę promienie, zaczynam się lepiej czuć.
    Co do produktów, to są dość ekstrawaganckie, co z pewnością może przełamać ponurość jesiennych dni. ;) Poklikałam oczywiście w linki.
    Koszula; $17.99
    Top; $11.77
    Zegarek; $5.13
    Naszyjnik; $2.85
    Kapelusz; $6.97
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zegarek i naszyjnik są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi jedynie nie odpowiada w tej pogodzie temperatura. Jest zdecydowanie za niska. Gratuluję propozycji współpracy! Kliknęłam w 4 linki ;) $17.99 | $11.77 | $5.13 | $2.85
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy kochana. :) $17.99,$11.77,$5.13,$2.85,$6.97

    OdpowiedzUsuń

Odpowiem na wszystkie szczerze komentarze na Waszych blogach. Jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno go zaobserwuję!